بادامکی: بازیکن استقلال باید سه جلسه محروم می‌شد


بادامکی: بازیکن استقلال باید سه جلسه محروم می‌شد

معاون باشگاه پرسپولیس، گفت: هر بازیکن دیگری غیر از امید حامدی‌فر این رفتار را انجام می‌داد، حداقل با سه جلسه محرومیت مواجه می‌شد.

بادامکی: بازیکن استقلال باید سه جلسه محروم می‌شد

به گزارش راهبرد معاص؛ حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از پایان بازی با هوادار که با پیروزی دو بر صفر قرمزپوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی ارزشمندی برای ما بود و توانستیم سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آوریم. البته پرسپولیس می‌توانست راحت‌تر به برتری رسیده و با گل‌های بیشتری برنده از زمین اخراج شود.

وی با انتقاد از محرومیت تعلیقی امید حامدی‌فر بازیکن تیم استقلال، گفت: حکمی که صادر شد ذهن هواداران پرسپولیس را منحرف می‌کند. رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همواره سعی می‌کند بهترین حکم‌ها را صادر کند اما با حکمی که برای بازیکن تیم فوتبال استقلال صادر شد، فکر ما هم درگیر می‌شود.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: اگر استقلال دو بازیکن محروم نداشت حامدی‌فر محروم می‌شد. این حرکت اگر برای هر بازیکن دیگری رخ می‌داد حداقل با سه جلسه محرومیت همراه می‌شد تا حکم نهایی صادر شود.

بادامکی تصریح کرد: باید در هفته‌های پایانی بهترین تصمیمات گرفته شود تا کوچک‌ترین حرف و حدیثی شکل نگیرد. باید در چینش داوران، برخورد با تیم‌ها از نظر جرایم انضباطی، نهایت دقت شود. برخی تیم‌ها برای گرفتن حق خود باید صحبت کنند. پرسپولیس تیم پر طرفداری است و و هواداران انتظار دارند از حق تیم محبوبشان دفاع شود. بازی‌ها به اوج حساسیات خود رسیده و می‌بایست نظارت دقیق‌تری صورت گیرد تا خدای ناکرده حق تیم‌هایی همچون پرسپولیس ضایع نشود.

وی تاکید کرد: امیدوارم این پیروزی‌ها در هفته‌های پایانی ادامه داشته باشد تا در نهایت بتوانیم به آنچه لیاقت و استحقاقش را داریم برسیم و قهرمان لیگ برتر شویم.جای هواداران پرسپولیس که به درستی یار دوازدهم تیم هستند در این بازی خالی بود. آنها همواره نقش مهمی در موفقیت‌های پرسپولیس داشته و امیدوارم دل این عزیزان را شاد کنیم.

معاون پرسپولیس در پایان، گفت: اوسمار از زمانی که هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته نتایج خوبی کسب کرده است. شکست در جام حذفی یک اتفاق بود و وی نشان داده مربی بزرگی است. اگر بحث تمدید قرارداد با اوسمار مسکوت مانده به خاطر بازی‌های حساس پرسپولیس در لیگ برتر است، وگرنه مذاکرات میان طرفین برای تمدید قرارداد ادامه دارد./ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گلر ذخیره پرسپولیس: از بیرانوند یاد می‌گیرم