اولین سری لاماری ایما هیبریدی زودتر از موعد تحویل شد + عکس و فیلم


اولین سری لاماری ایما هیبریدی زودتر از موعد تحویل شد + عکس و فیلم

همگام با تکنولوژی‌های جدید و در راستای حمایت از محصولات پاک و فاقد آلایندگی، آرین پارس موتور در شهریورماه سال ۱۴۰۲ و در نمایشگاه مشهد برای نخستین بار از نسخه هیبریدی لاماری ایما رونمایی کرد. حدود شش ماه بعد، این محصول برای نخستین...

همگام با تکنولوژی‌های جدید و در راستای حمایت از محصولات پاک و فاقد آلایندگی، آرین پارس موتور در شهریورماه سال ۱۴۰۲ و در نمایشگاه مشهد برای نخستین بار از نسخه هیبریدی لاماری ایما رونمایی کرد. حدود شش ماه بعد، این محصول برای نخستین در معرض فروش گذاشته شد.

متقاضیان لاماری ایما هیبرید در اواسط اسفند سال گذشته در مرحله پیش ثبت‌نام خودرو شرکت کرده و قرار بر این شد که حدود یک ماه پس از تسویه‌حساب نهایی، ماشین خود را تحویل بگیرند. ولی آرین پارس موتور توانسته خودروهای سفارشی را زودتر از موعد مقرر آماده کند. بدین ترتیب، اولین سری لاماری ایما HEV در بعد از ظهر روز شنبه مورخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ در اختیار مالکان قرار گرفت.

لاماری ایما اولین محصول آرین پارس موتور و دلیل شهرت این شرکت است. کراس اوور جذاب با چهره آینده‌نگرانه که به دلایل متعدد از جمله تبلیغات و قیمت‌گذاری مناسب خیلی زود نظر مشتریان را به خود جلب کرد. اما نمونه اولیه لاماری ایما شامل کمبودهایی بود. به همین خاطر آرین پارس اقدام به عرضه نسخه کامل‌تر و فول آپشن خودرو با پسوند X کرد. لاماری ایما ایکس همانند مدل قبلی مورد استقبال مشتریان قرار گرفت و به فروش مورد انتظار دست پیدا کرد.

مشخصات فنی لاماری ایما هیبرید

نسخه هیبریدی لاماری ایما، اولین تلاش آرین پارس موتور برای تحقق اهداف متعددی از جمله کاهش مصرف سوخت و تولید پاک در نظر گرفته می‌شود.

این ماشین در زیر کاپوت از پیشرانه هیبریدی متشکل از یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی توربوشارژ و یک موتور الکتریکی کوچک استفاده می‌کند که مجموع قدرت و گشتاور آن‌ها به ترتیب به ۱۷۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر می‌رسد. به لطف این پیشرانه، لاماری ایما هیبرید می‌تواند در عرض ۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. اما مزیت اصلی این ماشین، مصرف سوخت ترکیبی ۵.۳ لیتر در هر صد کیلومتر است.

اولین سری لاماری ایما هیبریدی زودتر از موعد تحویل شد + عکس و فیلمتحویل لاماری ایما هیبریدی به خریداران

امکانات ایمنی و رفاهی لاماری ایما هیبرید

لاماری ایما هیبریدی همچنین شامل لیست بالا بلندی از امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به مواردی همچون سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم کمکی تغییر لاین، سیستم هشدار خروج از لاین، سنسور پارک عقب، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع رانندگی، سیستم هشدار عبور ترافیک عقب، دوربین ۳۶۰ درجه پانورامیک، رادار نقطه کور، دیلایت، اتولایت، نوربالای اتوماتیک، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید هوشمند، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، گرم‌کن، سردکن و ماساژور صندلی راننده، کول باکس برای ردیف عقب، پاور ویندوز، قابلیت اتصال WiFi، سانروف پانورامیک، قابلیت نورپردازی محیط، ایموبیلایزر و ایزوفیکس اشاره کرد.



منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)