کیت هندلینگ 54 هزار دلاری مانتی ریسینگ برای پورشه 718 GT4 RS


کیت هندلینگ 54 هزار دلاری مانتی ریسینگ برای پورشه 718 GT4 RS

شرکت مانتی ریسینگ یک کیت هندلینگ گران‌قیمت را برای خودروی اسپرت پورشه ۷۱۸ GT4 RS رونمایی کرد. این شرکت به عنوان زیرمجموعه پورشه در نوربرگ رینگ مستقر است و علاوه بر توسعه خودروهای مسابقه‌ای روی مدل‌های جاده‌ای نیز کار می‌کند. ژرمن‌ها تائید...

شرکت مانتی ریسینگ یک کیت هندلینگ گران‌قیمت را برای خودروی اسپرت پورشه ۷۱۸ GT4 RS رونمایی کرد.


این شرکت به عنوان زیرمجموعه پورشه در نوربرگ رینگ مستقر است و علاوه بر توسعه خودروهای مسابقه‌ای روی مدل‌های جاده‌ای نیز کار می‌کند. ژرمن‌ها تائید کرده‌اند مانتی ریسینگ کیت هندلینگ جدیدی را برای ۷۱۸ کیمن GT4 RS تولید کرده و آن را در آمریکا نیز عرضه خواهد کرد. البته علاقه‌مندان باید بدانند این کیت قیمت حدود ۵۴ هزار دلاری دارد و هزینه نصب در نمایندگی تائید شده توسط مانتی هم به آن اضافه می‌شود.

اگر خواهان فلاپ فیبر کربنی بزرگ روی بال عقب خودرو و همچنین ورودی‌های هوای روی گلگیرهای جلو باشید باید ۶ هزار دلار را نیز در نظر بگیرید. واضح است که کیت موردبحث قیمت گزافی دارد مخصوصاً اینکه قیمت خود خودرو نیز به حدود ۱۶۴ هزار دلار می‌رسد هرچند اکثر مدل‌های سفارش داده شده قیمتی بالاتر از رقم یاد شده خواهند داشت.

اما کیت هندلینگ مانتی ریسینگ شامل فنرهای پیچشی قابل تنظیم دستی بجای سیستم تعلیق استوک، سیستم ترمز ارتقا یافته با لوله‌هایی از جنس فولاد ضدزنگ و لنت‌های جدید و همچنین آیرودینامیک بهبود یافته است. خریداران پانل زیر بدنه جدیدی را دریافت خواهند کرد و بال عقب بزرگ‌تر و دیسک‌های آیرودینامیک برای چرخ‌های عقب نیز وجود خواهند داشت. این بال عقب بزرگ برای ایجاد حداکثر داون فورس در پیست طراحی شده و باعث افزایش آن در سرعت‌های بالا می‌شود.

تمامی این تغییرات باعث شده‌اند پورشه ۷۱۸ GT4 RS در نوربرگ رینگ ۶ ثانیه سریع‌تر از نسخه استاندارد باشد. از آنجایی که کیمن قرار است خودرویی تمام برقی باشد بنابراین ۷۱۸ GT4 RS مانتی ریسینگ را می‌توان شام آخر از این خودروی اسپرت پیشرانه وسط دانست. برای یادآوری باید گفت خودروی یاد شده به همان پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری GT3 با ردلاین ۹۰۰۰ مجهز است و سیستم ورودی هوای متمایزی در آن دیده می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟