نوآوری جالب اپل درباره لوگو سیب گاز زده در آیپد پرو 2024


نوآوری جالب اپل درباره لوگو سیب گاز زده در آیپد پرو 2024

همین چند روز پیش، اپل از نسل جدید آیپد پرو با ارتقاهای مختلفی رونمایی کرد. حالا مشخص شده که یکی دیگر از نوآوری‌های اپل به لوگوی سیب گاز زده آیپد پرو مربوط می‌شود که به عنوان یک حرارت‌گیر عمل می‌کند. از جمله پیشرفت‌های نسل جدید آیپد پرو...

همین چند روز پیش، اپل از نسل جدید آیپد پرو با ارتقاهای مختلفی رونمایی کرد. حالا مشخص شده که یکی دیگر از نوآوری‌های اپل به لوگوی سیب گاز زده آیپد پرو مربوط می‌شود که به عنوان یک حرارت‌گیر عمل می‌کند.

از جمله پیشرفت‌های نسل جدید آیپد پرو می‌توان به باریک‌ترین طراحی در تاریخ محصولات اپل، سازگاری با قلم پیشرفته Pencil Pro، چیپست جدید و پرقدرت M4، و البته عملکرد بهتر در دفع گرما اشاره کرد. دفع گرما یکی از جالب‌ترین تغییرات این نسل است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

استفاده از لوگو سیب اپل به عنوان حرارت گیر

اپل دست به یک نوآوری ساده اما هوشمندانه زده است تا لوگوی سیب پشت آیپد پرو بلا استفاده نباشد. به همین منظور، آن را به یک عنصر دفع گرما پسیو تبدیل کرده و حالا بخشی از سیستم خنک کننده آیپد است.

ادعا شده آیپد پروهای اپل از نظر دفع گرما و کارایی عملکرد بسیار بهتری نسبت به نسل‌های گذشته دارند. این برتری به لطف دو ارتقا به دست آمده که اولی استفاده از صفحه‌های دفع گرما ساخته شده از گرافیت است. اما دومی که از همه جالب تر است، استفاده از لوگوی اپل به عنوان یک هیت‌سینک به منظور کمک به دفع گرما است.

آیپد پرو 2024

لوگوی اپل در آیپدهای جدید از مس ساخته شده است که افزون بر زیبایی و تقویت ساختار قاب پشتی، به عنوان یک حرارت‌گیر نیز عمل می‌کند و به دفع گرمای تولید شده توسط چیپست M4 و دیگر اجزای داخلی دستگاه کمک می‌کند. به ادعای اپل، iPad Pro های جدید 20 درصد عملکرد خنک‌تری دارند که با توجه به بکارگیری چیپست قوی‌تر M4، پیشرفت قابل توجهی به نظر می‌رسد.

حتی اگر نقش لوگوی اپل در دفع گرما جزئی باشد، باز هم ایده جالبی به نظر می‌رسد. البته باید امیدوار بود برخورد دست با لوگو آزاردهنده نباشد یا بر اثر گرما تغییر رنگ ندهد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدقه آنلاین