تانک 300 در ایران، تصاویر اختصاصی جدید از شاسی بلند آفرودی + عکس


تانک 300 در ایران، تصاویر اختصاصی جدید از شاسی بلند آفرودی + عکس

در ادامه واردات خودرو به کشور هر چند روز یکبار شاهد ورود یک بازیگر جدید به عرصه بازار خودرو هستیم و حالا خودرو تانک 300 به عنوان یک خودرو شاسی مستقل و توانمند در بخش آفرود قرار است وارد بازار شود. تصاویر اختصاصی خودروبانک این...

در ادامه واردات خودرو به کشور هر چند روز یکبار شاهد ورود یک بازیگر جدید به عرصه بازار خودرو هستیم و حالا خودرو تانک 300 به عنوان یک خودرو شاسی مستقل و توانمند در بخش آفرود قرار است وارد بازار شود. تصاویر اختصاصی خودروبانک این محصول در حال گذاراندن مراحل قانونی نشان می‌دهد.

تانک 300 در ایران، تصاویر اختصاصی جدید از شاسی بلند آفرودی + عکستانک 300 در ایران

مشخصات فنی تانک 300 وارداتی شتابران خودرو پرشیا

تانک 300، محصول شرکت شتابران خودرو پرشیا، یک شاسی‌بلند سایز متوسط است که با ویژگی‌های منحصربفرد و قابلیت‌های برجسته آفرود، توجه طرفداران این سبک از خودروها را به خود جلب کرده است. این خودروی تنومند، از یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت بهره می‌برد که قادر است 227 اسب بخار قدرت و 387 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این نیروی محرکه، از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ZF به چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود، امری که به تانک 300 توانایی دستیابی به سرعت حداکثر 170 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد در 9.3 ثانیه را می‌بخشد.

علاوه بر عملکرد قدرتمند، تانک 300 از لحاظ مصرف سوخت نیز عملکرد قابل قبولی دارد و در هر 100 کیلومتر مسافت ترکیبی، تنها 9.9 لیتر بنزین مصرف می‌کند. این خودرو برای حرکت در مسیرهای ناهموار و سخت، به سیستم تعلیق دوجناقی در جلو و مولتی لینک در عقب مجهز شده است. فاصله 224 میلی‌متری آن از سطح زمین، به همراه قفل دیفرانسیل عقب، زاویه ورود 36.3 درجه، زاویه خروج 37.2 درجه و قابلیت شیب‌نوردی 45 درجه، امکان عبور از موانع سخت و دشوار را برای این خودرو فراهم می‌آورد. در صورت افزایش ارتفاع سیستم تعلیق به اندازه 96.5 میلی‌متر، تانک 300 قادر خواهد بود در عمق 90 سانتی‌متری آب حرکت کند.

تانک 300 در ایران، تصاویر اختصاصی جدید از شاسی بلند آفرودی + عکستانک 300

قیمت و امکانات تانک 300

قیمت پایه این خودروی وارداتی آفرودی از 30 هزار دلار آغاز می‌شود، که آن را در رده خودروهای لوکس و گران‌قیمت قرار می‌دهد. اما در ازای این هزینه، تانک 300 مجهز به امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی فراوانی از جمله سیستم کنترل فرود از شیب، کروز کنترل تطبیقی، سیستم نظارت بر فشار باد تایرها (TPMS)، پکیج سیستم‌های ترمز ضدقفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم کمکی حرکت از سربالایی (HSA)، سیستم هشدار خواب‌آلودگی راننده، رادار تابلوخوان، نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعات سرگرمی، سیستم تهویه مطبوع دوکاناله، گرم‌کن و سردکن برای صندلی‌های جلو و سانروف است.

ورود تانک 300 به بازار خودروی کشور، نویدبخش افزایش تنوع و رقابت در این عرصه است. این خودروی قدرتمند و مجهز، می‌تواند گزینه مناسبی برای طرفداران سبک زندگی ماجراجویانه و علاقه‌مندان به آفرود باشد و با ویژگی‌های منحصربفرد خود، تجربه جدیدی را در حوزه رانندگی و لذت از این ورزش هیجان‌انگیز ارائه دهد.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

واژگون شدن تویوتا لندکروز در بزرگراه بابایی