شوروم ام جی توسط فرداموتورز در تهران افتتاح شد، خودروهای جدید ام جی در ایران + عکس


شوروم ام جی توسط فرداموتورز در تهران افتتاح شد، خودروهای جدید ام جی در ایران + عکس

شرکت فردا موتورز به عنوان نماینده رسمی برند ام جی در ایران، شوروم بزرگ و لوکس خود را در تقاطع معروف پارک وی تهران رونمایی کرد. این شوروم که پیش از این مورد توجه برندهای لوکس دیگری همچون جگوار و لندروور قرار داشت، اکنون محل عرضه...

شرکت فردا موتورز به عنوان نماینده رسمی برند ام جی در ایران، شوروم بزرگ و لوکس خود را در تقاطع معروف پارک وی تهران رونمایی کرد. این شوروم که پیش از این مورد توجه برندهای لوکس دیگری همچون جگوار و لندروور قرار داشت، اکنون محل عرضه محصولات متنوع و جذابی از ام جی خواهد بود.

فردا موتورز پیشتر در نمایشگاه خودرو تهران، از دو مدل ام جی 5 و ام جی GT رونمایی کرده بود، اما ظاهراً این تنها آغازی برای معرفی سبد کاملی از محصولات این برند چینی بوده است. بر اساس تصاویر منتشر شده، این شرکت قصد دارد خودروهای دیگری از جمله سایبرستر، ام جی 4 ایکس پاور و رووی D7 را نیز در ایران عرضه کند.

رووی D7 یکی از جدیدترین محصولات کمپانی سایک چین است که به عنوان یک سدان مدرن و نسبتاً لوکس با قوای محرکه برقی معرفی می‌شود. این خودرو زیر برند رووی تولید می‌شود که خودروهای مشترک زیادی با ام جی دارد. طراحی D7 با چراغ‌های باریک و کشیده، نمای جلوی بسته، خطوط سیال در نمای کناری و دستگیره‌های مخفی شونده، بسیار مدرن و جذاب است. این سدان در دو نسخه تک موتوره با نهایت توان 197 و 210 اسب بخار و شعاع حرکتی 510 و 610 کیلومتر عرضه می‌شود.

ام جی 4 ایکس پاور یک هاچبک جذاب از این برند است که بر پایه پلتفرم ماژولار سایک موتورز یعنی MSP شکل گرفته است. این خودرو با دو موتور برقی 201 و 228 اسب بخاری در محورهای جلو و عقب، در مجموع 429 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند. برچسب قیمت جهانی این هاچبک جذاب در نسخه‌های پایه حدود 46 هزار دلار است.

اما بدون شک خاص‌ترین و جذاب‌ترین محصول ام جی که در این شوروم به نمایش درآمده، سایبرستر است. این خودروی اسپرت تمام برقی و بدون سقف، با شتابی در محدوده 3 ثانیه، گزینه‌های مختلفی از پیشرانه را ارائه می‌کند. در قوی‌ترین نسخه آن، دو موتور برقی با توان 536 اسب بخار و گشتاور 725 نیوتن متر، چرخ‌های جلو و عقب را به گردش درمی‌آورند و زمان شتاب‌گیری این نسخه فقط 3.2 ثانیه است.

با افتتاح این شوروم لوکس، مشتریان ایرانی فرصت خواهند داشت تا از نزدیک با طیف گسترده‌ای از محصولات جذاب و مدرن ام جی آشنا شوند و تجربه یک برند متفاوت چینی را در کشورمان داشته باشند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خودرو در 1400 آزاد می‌شود