آگهی/ هزینه رفع غبغب در سال 1403


آگهی/ هزینه رفع غبغب در سال 1403

تقریبا می‌توان گفت که بیش‌‌تر افراد دارای غبغب هستند. بزرگی و افتادگی در این قسمت از صورت می‌تواند زیبایی چهره را درگیر کند. از این‌ رو دکترتو کلینیک با معرفی این نوع خدمات توانسته کمک شایانی در این زمینه برای افراد انجام دهد.

تقریبا می‌توان گفت که بیش‌‌تر افراد دارای غبغب هستند. بزرگی و افتادگی در این قسمت از صورت می‌تواند زیبایی چهره را درگیر کند. از این‌ رو دکترتو کلینیک با معرفی این نوع خدمات توانسته کمک شایانی در این زمینه برای افراد انجام دهد.

در این مقاله ضمن این‌که فرآیند از بین ‌بردن غبغب و این سوال که هزینه عمل غبغب چقدره را مورد بررسی قرار می‌دهیم، هزینه‌های این عمل زیبایی و عوامل موثر بر آن را هم مرور خواهیم کرد. اما یکی از علت‌های بروز این اتفاق در صورت به‌واسطه وزن کم‌ کردن یا چاقی بیش از اندازه در افراد است. کهولت سن هم می‌تواند باعث ایجاد این اتفاق باشد.

هزینه عمل غبغب چقدره

یکی از متداول‌ترین سوالاتی که دررابطه‌با عمل زیبایی و رفع غبغب پرسیده می‌شود این است که هزینه نهایی این عمل چقدر است؟ در واقع باید گفت پاسخ به این سوال را نمی‌توان به‌صورت مستقیم بیان کرد. چراکه تعیین قیمت عمل زیبایی به‌ عوامل متعددی وابسته است که شامل موارد زیر می‌شود.

  • دستمزد سرویس‌دهنده
  • میزان چربی موجود در ناحیه غبغب
  • هزینه‌های بیهوشی
  • هزینه‌های جانبی
  • روش و تکنیک استفاده‌شده برای عمل رفع غبغب

دستمزد سرویس‌دهنده برای رفع غبغب

یکی از عوامل موثری که در تعیین نهایی قیمت عمل زیبایی غبغب صورت می‌گیرد دستمزد خدمات‌دهنده است. سرویس‌دهندگانی که سابقه طولانی در جراحی دارند و تجربه زیادی در این زمینه کسب کرده‌اند دستمزد بیش‌‌‌تری دریافت می‌کنند. این افراد به‌واسطه انجام عمل‌های موفقیت‌آمیزی که در طول سال‌ها کسب کرده‌اند درصد خطای کم‌تری در طی جراحی خواهند داشت.

طبیعی است که هزینه این عمل توسط خدمات‌دهندگان ماهر بسیار بیش‌‌تر از افرادی باشد که به‌تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اند. باید به این نکته هم توجه داشته باشید که سپردن جراحی به افراد ماهر بسیار ایمن‌تر و کم‌خطرتر خواهد بود. دکترتو کلینیک بهترین مرجع در معرفی افراد خبره در این زمینه محسوب می‌شود.

میزان چربی موجود در ناحیه غبغب

مقدار زیادی از هزینه‌هایی که باید صرف عمل جراحی برای غبغب شود مربوط به مقدار چربی یا افتادگی در این قسمت است. بنابراین، هزینه ممکن است برای افراد به‌صورت یکسان برآورد نشود. با گرفتن مشاوره از سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک می‌توانید اندازه و شرایط این قسمت را با آن‌ها در میان بگذارید تا پس ‌از معاینه هزینه‌ قابل پرداخت تعیین شود.

هزینه‌های بیهوشی

اگر فرآیند عمل شما نیاز به بیهوشی عمومی داشته باشد قطعا حضور متخصصان و تکنسین‌های بیهوشی الزامی خواهد بود. زمانی که متخصص شما تشخیص دهد برای ازبین ‌بردن غبغب نیاز به عمل جراحی که یک روش تهاجمی است دارید باید هزینه‌های اتاق جراحی و پرسنل بیهوشی را هم پرداخت کنید. در این شرایط قیمت‌ها بسیار بیش‌‌تر از زمانی می‌شود که عمل‌تان به‌صورت موضعی انجام می‌گیرد. برای داشتن اطلاعات بیش‌‌تر می‌توانید این هزینه‌ها را در دکترتو کلینیک جست‌وجو کنید.

هزینه‌های جانبی

بعداز جراحی شما نیاز به استفاده از لوازم مخصوص مانند گن تخصصی در مدت‌زمانی که متخصص برای شما تجویز می‌کند، دارید. این گن را می‌توانید از داروخانه‌ها تهیه نمایید. مراقبت‌هایی که برای شما تجویز خواهد شد هم جزئی از هزینه‌های جانبی عمل قرار می‌گیرد.

روش و تکنیک استفاده‌شده برای عمل رفع غبغب

آگهی/ هزینه رفع غبغب در سال 1403

دکترتو کلینیک بهترین راه را برای معرفی متخصصان در این زمینه فراهم کرده تا شما بتوانید براساس نیاز و سلیقه خود هر نوع سبک جراحی برای غبغب را انتخاب کنید. در واقع امکانات بسیاری برای ازبین‌ بردن این ناحیه وجود دارد که ممکن است بسیاری از افراد روش‌های غیرتهاجمی مانند ساکشن یا استفاده از لیزر را ترجیح دهند. در این ‌صورت است که هزینه و قیمت‌ها می‌تواند تغییر کند.

هزینه ساکشن غبغب

ساکشن یکی از روش‌های ایمن و راحتی است که نسبت به عمل جراحی کم‌تهاجمی‌تر تعریف می‌شود. در این روش با تزریق ماده بیهوشی به ناحیه غبغب باعث می‌شود تا فرد درد ناشی از خارج شدن چربی را از زیر پوست احساس نکند.

هزینه ساکشن غبغب مانند تمامی جراحی‌های دیگر به عوامل مختلفی مانند شرایط بیمار، میزان چربی خارج‌شده، دستمزد خدمات‌دهنده و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد و نمی‌توان رقمی مشخص برای آن تعیین کرد. با مراجعه به صفحه مربوط به این خدمات در دکترتو کلینیک می‌توانید اطلاعات لازم را کسب کنید.

هزینه رفع غبغب در یک جلسه

تمامی مواردی که روی هزینه‌های نهایی این عمل زیبایی تاثیرگذار بود بررسی شد. بیش‌‌تر این موارد به‌اضافه برخی دیگر که ممکن است متغییر باشند تنها برای یک جلسه برآورد می‌شود. البته باید به نکته هم توجه داشت که استفاده از روش‌های کم‌هزینه‌تر می‌تواند به تعداد جلسه‌های بیش‌‌تر نیاز داشته باشد. بستگی به این دارد که در لیست معرفی‌شوندگان دکترتو کلینیک کدام گزینه برای‌تان می‌تواند معقول‌تر باشد.

هزینه رفع غبغب با لیزر

آگهی/ هزینه رفع غبغب در سال 1403

اندولیفت غبغب یکی از بهترین روش‌ها برای ازبین ‌بردن چربی این ناحیه است که با استفاده از لیزر انجام می‌گیرد. این روش زیبایی کم‌تهاجمی بوده و هدف آن کوچک شدن و بالا کشیدن غبغب است. در این روش با استفاده از یک لیزر فیبر نوری کوچک یک برش ریز در زیر پوست انجام می‌گیرد تا انرژی گرمایی را مستقیما به سلول‌‌های چربی در ناحیه منتقل کند.

این روش کم تهاجمی است و می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی انجام شود، بنابراین، خطر بسیار کم‌تری نسبت به جراحی سنتی دارد. ثانیا، درمان سریع و نسبتا بدون درد خواهد بود و اکثر بیماران فقط ناراحتی یا تورم خفیف را تجربه می‌‌کنند.

این روش به این دلیل که بسیار کم‌تهاجمی‌تر است، از عمل‌های جراحی برای زیبایی آسان‌تر بوده و به همین علت قیمتی کم‌تر از آن‌ها را دارد. عمدتا در بیش‌‌تر کلینیک‌های زیبایی برای این روش مبالغ بین 10 تا 18میلیون در نظر گرفته می‌شود. اما برای اطلاع بیشتر از قیمت‌ها به صفحه دکترتو کلینیک برای جراحی غبغب مراجعه کنید.

جمع‌بندی

این روزها استفاده از جراحی‌ها و خدمات زیبایی یکی از پرطرفدارترین اقدامات در افراد محسوب می‌شود. تقریبا بیش‌‌تر افراد خواهان این هستند که 10 سال جوان‌تر از سن خود دیده شوند یا نواقصی که در قسمت‌های مختلف صورت و بدن دارند را رفع کنند. دکترتو کلینیک یکی از بهترین معرفی‌کنندگان در این زمینه است که می‌توانید تمامی این خدمات را در هرجای کشور باشید دریافت کنید.

عمل زیبایی غبغب خلاف خدمات زیبایی دیگر روشی تهاجمی است و برای خارج کردن چربی‌های اضافی از این ناحیه نیاز به برش و بی‌حسی در این قسمت دارید. سعی کنید بهترین جراحان و پزشکان را برای انجام این عمل زیبایی انتخاب کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای شکایت شهید رئیسی از برخی رسانه ها از زبان رهبرانقلاب