چاپ کتاب با هزینه فوق العاده ارزان ، بصورت آنلاین همراه با اخذ مجوز چاپ رایگان :


چاپ کتاب با هزینه فوق العاده ارزان ، بصورت آنلاین همراه با اخذ مجوز چاپ رایگان :

در انتشارات ترجمان نگار با شماره پروانه ۱۶۹۵۸ ، ارائه دهنده خدمات آنلاین چاپ کتاب با اخذ مجوز رایگان ، با هزینه چاپ کمتر از یک میلیون تومان، میتوانید کتاب خود را به چاپ برسانید.

در انتشارات ترجمان نگار با شماره پروانه ۱۶۹۵۸ ، ارائه دهنده خدمات آنلاین چاپ کتاب با اخذ مجوز رایگان ، با هزینه چاپ کمتر از یک میلیون تومان، میتوانید کتاب خود را به چاپ برسانید. انتشارات ترجمان نگار با بکارگیری ویراستاران و طراحان جلد و صفحه آرا از سرتاسر کشور بصورت آنلاین ، هزینه چاپ کتاب را بشدت کاهش داده و شما میتوانید کتاب خود در تمامی زمینه ها شامل : چاپ کتاب شعر، چاپ کتاب رمان ، چاپ کتاب داستان ، چاپ کتاب دانشگاهی و چاپ کتاب کودک و نوجوان بصورت آنلاین در ارامش کامل ثبت و کتاب را بصورت چاپ شده از درب منزلتان دریافت نمایید. چاپ کتاب برای تقویت رزومه و چاپ کتاب برای معلمان عزیز و چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری برای کسب امتیاز در تیراژ کمتر از ۵ جلد با هزینه چاپ کمتر از یک میلیون تومان فقط در انتشارات ترجمان نگار تجربه خواهید کرد.

ثبت سفارش چاپ کتاب ارزان

ثبت سفارش چاپ کتاب ارزان :

برای اینکه کتاب خود را با هزینه ارزان به چاپ برسانید کافیست روی گزینه ثبت سفارش چاپ کتاب کلیک و وارد سایت انتشارات ترجمان نگار شوید و سفارش خود از طریق سایت ثبت کنید یا با کارشناسان چاپ کتاب ارتباط بگیرید و سفارش چاپ کتاب خود را از طریق واتس آپ ، تلگرام یا ایتا ثبت و هزینه چاپ کتاب را زیر ۵ دقیقه دریافت نمایید.

ثبت سفارش چاپ کتاب

مراحل چاپ کتاب ارزان :

مراحل چاپ کتاب در انتشارات ترجمان نگار بدین صورت است که میتوانید قبل از شروع با کارشناسان چاپ کتاب بصورت رایگان مشاوره دریافت و هزینه چاپ کتاب را دریافت کنید و برای این امر کافی ست فایل کتاب را برای کارشناسان ارسال و کارشناسان چاپ کتاب محتوا کتاب را بررسی و هزینه چاپ کتاب را بر اساس تعداد جلد کتاب و نوع قطع کتاب و نوع چاپ صفحات کتاب زیر ۵ دقیقه به شما مولف و نویسنده عزیز اعلام میدارند. نکته مهم در چاپ کتاب در انتشارات ترجمان نگار این است که شما هر تعداد جلد کتاب بخواهید میتوانید چاپ کنید حتی ۵ جلد و حتی ۲ جلد.

مراحل اخذ مجوز چاپ کتاب در انتشارات ترجمان نگار :

  • مشاوره رایگان چاپ کتاب
  • صدرو فاکتور رایگان چاپ کتاب
  • پرداخت هزینه چاپ کتاب
  • صفحه ارایی کتاب
  • طراحی جلد کتاب
  • اخذ شابک کتاب
  • اخذ مجوز چاپ کتاب
  • اخذ مجوز طراحی جلد کتاب
  • چاپ کتاب بصورت فیزیکی
  • اخذ مجوز اعلام وصول کتاب
  • ارسال کتاب به درب منزل مولف

چاپ کتاب با هزینه بسیار ارزان :

چاپ کتاب با هزینه زیر یک میلیون تومان فقط در انتشارات ترجمان نگار ارایه میگردد و دلیل این هزینه چاپ بسیار ارزان این است که تمامی خدمات خود را بصورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری پذیرش میشود و کتاب بصورت چاپ شده به درب منزلتان ارسال میشود لذا با کاهش هزینه های جاری ، هزینه چاپ کتاب را به پایین ترین هزینه چاپ کتاب در بازار چاپ و نشر کتاب در ایران ، به خود اختصاص داده ایم.

چاپ کتاب شعر و رمان و داستان :

برای چاپ کتاب شعر ، چاپ کتاب داستان و چاپ کتاب رمان اصلا نیازی نیست در ابتدا شما ۱۰۰ جلد از کتاب چاپ کنید بلکه برای شروع میتوانید از ۱۰ جلد یا ۲۰ جلد اقدام بفرمایید البته که انتشارات ترجمان نگار برای مجوز کتاب شما ، تیراژ ۱۰۰ یا ۱۰۰۰ جلد را اخذ تا شما برای چاپ مجددا دیگر نیازی نباشد اقدام به اخذ مجوز نمایید و بتوانید با هزینه بسیار کمتر هر چه تعداد میخواهید چاپ کنید این فرایند به شما کمک میکند تا هم هزینه کمتری را در ابتدا پرداخت هم بازار و تقاضی فروش کتاب خود را براحتی دریبابید.

چاپ کتاب با هزینه اخذ مجوز رایگان :

انتشارات ترجمان بدلیل ارایه خدمات آنلاین چاپ کتاب ، بصورت رایگان مجوز چاپ کتاب شما را اخذ می نماید و هیچ هزینه ای را برای اخذ مجوز چاپ کتاب از شما مولف و نویسنده عزیز دربافت نمی نماید. هزینه رایگان اخذ مجوز چاپ کتاب در انتشارات ترجمان نگار بدلیل بستر کاملا آنلاین سایت و ارائه خدمات کاملا آنلاین می باشد.

برای ثبت سفارش چاپ کتاب کافی ست همین الان وارد سایت انتشارات ترجمان نگار tarjomannegar.com شوید و سفارش خود را ثبت و یا از طریق واتس اپ یا تلگرام یا ایتا با کارشناسان چاپ کتاب ارتباط بگیرید و هزینه چاپ کتاب خود را بصورت رایگان دریافت نمایید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اهمیت صبحانه برای کودکان