زن زیبای پژمان جمشیدی و خواهر حاشیه سازش + عکس و بیوگرافی


زن زیبای پژمان جمشیدی و خواهر حاشیه سازش + عکس و بیوگرافی

پژمان جمشیدی بازیکن و بازیگر حرفه ای و همسرش با عکس خانوادگی و ناگفته های زندگی و شهرت او را می خوانید، او قبلا بازیکن فوتبال بود و در حال حاضر بازیگر است نام...

پژمان جمشیدی بازیکن و بازیگر حرفه ای و همسرش با عکس خانوادگی و ناگفته های زندگی و شهرت او را می خوانید، او قبلا بازیکن فوتبال بود و در حال حاضر بازیگر است

نام :پژمان

نام خانوادگی :جمشیدی

تاریخ تولد: 1356/6/20

پیشه سابق :فوتبالیست

زمینه فعالیت هنری :بازیگری

بازیکن :پرسپولیس

وضعیت تاهل :مجرد

پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق کشورمان متولد 20 شهریور 1356 در تهران است. دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران با ۱۱۰ واحد پاس کرده است که با ۱۸۰ سانتی متر قد سال ها «مدافع راست» بود و حالا بعد در عرصه بازیگری می درخشد.

خانواده پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی (Pejman Jamshidi) ساعت ۸/۳۰ صبح در بیمارستان آریا در بلوار کشاورز به دنیا آمد، پدرش دبیر زیست شناسی و مادر مرحومش معلم اول دبستان بود.

در گوهردشت کرج بزرگ شده و یک برادر بزرگتر بنام «هومن» متولد آذر ۱۳۵۳ و یک خواهر بنام «مامک» متولد اردیبهشت ۱۳۶۱ دارد.

پژمان جمشیدی

پژمان خانواده ای نسبتا ورزشی داشته و پدرش پیش از انقلاب سال ها رئیس هیات کشتی کرج و بعد از انقلاب رئیس هیات کوه نوردی کرج شد، او از بهترین کوهنوردهای تاریخ ایران است. مادر پژمان جمشیدی نیز زمانی والیبال بازی می کرد.

ازدواج و همسر پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی با نگار فرهمند بلاگر ایرانی ازدواج کرده است.

نگار فرهمند و پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی و نگار فرهمند

ماجرای سقوط هواپیمای پژمان جمشیدی

ماجرای سقوط هواپیمای پژمان جمشیدی از جایی شروع می شود که او از خودش یک استوری منتشر کرده که سوار بر هواپیما شده است (پژمان جمشیدی دوره خلبانی را گذرانده است) و با اینکه خلبان اصرار میکند که پژمان این کار رو نکن، او پرواز کرده و بعد از چند دقیقه سقوط می کند و خلبان با گفتن یا ابوالفضل به سمت هواپیمای سقوط کرده می دود.

به گفته پژمان جمشیدی این فیلم فقط یه شوخی بوده که پژمان جمشیدی با خلبانش ترتیب داده بود. این شوخی منجر به ممنوع پرواز شدن خلبان شد.

آشنایی با پیمان قاسم خوانی

سال ۱۳۸۱ در مراسمی با خانم بهاره رهنما آشنا شدم و همیشه دوست داشتم پیمان همسرش را ببینم، چند مصاحبه از او خوانده بودم و به نظرم آدم جذابی می آمد.

خانم رهنما گفت شوهرم پرسپولیسی است و یک شب شام من را به منزلشان دعوت کرد، من و پیمان خیلی دوست شدیم و با هم به فوتبال می رفتیم.

شروع فوتبال

اول راهنمایی که بودم یک روز معلم ورزش ام گفت یک پوشه و عکس و یک برگه کپی از شناسنامه و ۱۵۰ تا تک تومانی بیاورید که به تیم آموزشگاهی بروید.

همین کار را کردم و از همان جا فوتبال حرفه‌ ای ام آغاز شد.

از آموزشگاه تا تیم ملی

بغل پا زدن و خیلی از تکنیک‌ ها را مدرسه فوتبال یاد گرفتم، از همین کار آموزشگاهی به تیم باشگاهی رفتم و عضو تیم نوجوانان «دارایی» تهران شدم .

بعدا از سال ۱۳۷۴ وقتی ۱۸ ساله بود به تیم دارایی رفتم و همزمان به تیم ملی نوجوانان هم دعوت شدم.

باشگاه های حرفه ای

جمشیدی در سال ۱۳۷۶ به جوانان باشگاه «کشاورز» پیوست سپس به تیم سایپا دعوت شد تا اینکه با درخشش های که داشت به ولفسبورگ آلمان هم دعوت شد.

اما بخاطر تیم پرسپولیس و مشکل سربازی قید حضور در آن تیم را زد و با قرارداد ۱۴ میلیون تومانی در سال ۱۳۷۹ به تیم پرسپولیس پیوست.

پژمان جمشیدی

انصراف از دانشگاه

سال آخر دانشگاه سنوات ندادند و باید دو ترم دیگر می‌ خواندم منم که ۱۱۰ واحد پاس کرده بودم بخاطر فوتبال دیگر دانشگاه را رها کردم.

یک روز رفتم پیش خانم فائزه‌ هاشمی‌ رفسنجانی و او نامه‌ ای داد که یک ترم دیگر بخوانم و مدرکم را بگیرم اما درگیر بحث عشق و عاشقی شدم و پیگیری نکردم.

حضور در دربی ها

سایپا بهترین روزهای فوتبالی‌ ام بود که از آنجا برای تیم ملی امید و بزرگسالان انتخاب شدماما پرسپولیس هم فوق‌ العاده بود خصوصا قهرمانی‌ ای که داشتیم.

من و داوود فنایی، حامد کاویانپور و بهنام ابوالقاسم پور بیشتر با هم بودیم و هم اتاق می‌ شدیم، ۸ تا دربی حضور داشتم که ۱ را بردیم، ۲ تا باختیم و ۵ تا مساوی شد.

تعداد بازی های ملی

من می‌ گویم بیست و یکی، عادل فردوسی‌ پور می‌ گوید ۱۴ و فدراسیون هم می‌ گوید ۱۹ (با خنده) اما خیلی هم فرق نمی‌ کند، یک بازی ملی هم افتخار کردن دارد.

پژمان جمشیدی

خداحافظی از فوتبال

سال ۱۳۹۰ در ۳۴ سالگی عطای بازی را به لقایش بخشیدم و رفتم.

دو سال هم در تیم «پاراگ تهران» مربیگری کردم و قهرمان جام حذفی تهران شدیم بعد که بحث بازیگری پیش آمد، دیگر کلا از فوتبال دور شد.

ورود به بازیگری

زمانی که بازیکن بودم، وقتی به سوپرمارکت می‌ رفتم فروشنده اصلا نمی‌ گذاشت دست به هیچ چیزی بزنم و خودش همه چیز را می‌ آورد.

اما وقتی فوتبالم تمام شد دیگر به من محل نمی‌ گذاشت و خودم باید همه چیز را بر می‌ داشتم و از این دست موارد تا دلتون بخواد داشتم.

اینها را به پیمان قاسم‌ خانی تعریف می کردم که او می‌ گفت از اینها یک خط بنویس، تا اینکه یک روز طرحش را نوشت و سال ۱۳۹۲ با اصرار او، خودم هم بازی کردم.

پژمان جمشیدی

تجربه در سینما

بعد از سریال «پژمان» سال ۱۳۹۳ با فیلم «آتش بس ۲» اولین تجربه سینمایی را بدست آورد تا اینکه با با هشتمین تجربه خود سال ۹۶ نامزد نقش مکمل سیمرغ فجر شد.

پرفروش ترین بازیگر سال

جمشیدی در سال ۱۳۹۸ با حضور در ۵ فیلم سینمایی به یکی از بازیگران پرفروش سال بدل شد که در مجموع فیلم هایش ۶۲/۸ میلیارد در گیشه فروش داشت.

پژمان جمشیدی

بازیکنان مورد علاقم

زمانی که فوتبال بازی می کردم آقای شاهرخ بیانی را خیلی دوست داشتم ، آقای نامجو مطلق، آقای کرمانی مقدم، آقای پیوس و آقای محمد خانی خیلی خوب بودند.

مجری گری

پژمان جمشیدی سال ۱۳۹۸ برنامه «کلاسیو» به کارگردانی عادل فردوسی پور و با حضور علی دایی را اجرا کرد که رکورد تماشای برنامه های اینترنتی را شکست.

در سال ۱۴۰۰ نیز یک تاک شوی اینترنتی متفاوت با نام «پیشگو» را برای پلتفرم نماوا اجرا کرد که در یک فصل به اتمام رسید.

پژمان جمشیدی

فیلم های سینمایی پژمان جمشیدی

بخارست – ۱۴۰۱

بی مادر – ۱۴۰۰

علف زار – ۱۴۰۰

مجوز خروج – ۱۳۹۹

شیشلیک – ۱۳۹۹

کوسه – ۱۳۹۹

هفته‌ ای یک‌ بار آدم باش – ۱۳۹۹

مجوز خروج – ۱۳۹۹

شیشلیک – ۱۳۹۹

کوسه – ۱۳۹۸

خط فرضی – ۱۳۹۸

دوزیست – ۱۳۹۸

خوب بد جلف ۲: ارتش سری – ۱۳۹۸

جهان با من برقص – ۱۳۹۷

تگزاس ۲ – ۱۳۹۷

ایده اصلی – ۱۳۹۷

دینامیت – ۱۳۹۷

هزارتو – ۱۳۹۷

ما همه با هم هستیم – ۱۳۹۷

سوء تفاهم – ۱۳۹۶

تگزاس – ۱۳۹۶

لونه زنبور – ۱۳۹۶

قاب سینما – ۱۳۹۶

من دیوانه نیستم – ۱۳۹۵

آذر – ۱۳۹۵

خوب بد جلف – ۱۳۹۴

۵۰ کیلو آلبالو – ۱۳۹۴

من ناصر حجازی هستم – ۱۳۹۴

آتش‌ بس ۲ – ۱۳۹۳

سریال های پژمان جمشیدی

زیرخاکی ۳ – ۱۴۰۱

زیرخاکی ۲ – ۱۴۰۰

زیرخاکی – ۱۳۹۹

دیوار به دیوار ۲ – ۱۳۹۷

دیوار به دیوار ۱ – ۱۳۹۶

نفس – ۱۳۹۶

سال‌ های ابری – ۱۳۹۳

پژمان – ۱۳۹۲

پژمان در شبکه نمایش خانگی

آفتاب پرست – ۱۴۰۱

خوب، بد، جلف: رادیواکتیو – ۱۳۹۹

شرف خانواده فاضل – ۱۳۹۲


زن زیبای پژمان جمشیدی و خواهر حاشیه سازش + عکس و بیوگرافی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیوگرافی تمام بازیگران سریال جلال 2 شبکه یک + عکس های بازیگران سریال جلال 2