مهمانی یونایتدها لغو شد: حمله به سیتی با تمام قوا!


مهمانی یونایتدها لغو شد: حمله به سیتی با تمام قوا!

منچستر یونایتد مهمانی پایان فصل باشگاه را لغو کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فصل فاجعه‌بار منچستر یونایتد ادامه دارد. آنها امشب در دیداری خانگی با گل لئاندرو تروسارد مغلوب آرسنال شدند و با همان ۵۴ امتیاز در جایگاه هشتم جدول ماندند.

تنها راهی که آنها بتوانند فصل را با یک موفقیت چشم‌گیر به پایان برسانند، شکست منچستر سیتی در فینال جام حذفی و رسیدن به این عنوان است که در تاریخ ۲۵ مه برگزار می‌شود.

در حالی‌که آینده اریک تن‌هاخ و بسیاری از بازیکنان تیم در تابستان آینده نامشخص است و ممکن است هم سرمربی هلندی و هم تعداد زیادی از بازیکنان این باشگاه را ترک کنند، مالکان تصمیم گرفتند مهمانی سنتی پایان فصل را کنسل کنند.

2021249

طبق گزارش اتلتیک این مهمانی که با حضور مربیان تیم‌ها و بازیکنان حاضر در باشگاه در پایان هر فصل برگزار می‌شود و جوایز بهترین‌های فصل سپری‌شده در آن اهدا می‌شود، بر اساس تصمیم مالکان لغو شده است.

طبق این خبر بازیکنان و مربیان عناوین و جوایز خود را دریافت خواهند کرد اما خبری از مهمانی پایان فصل نخواهد بود. بر اساس این خبر اتلتیک دلیل این تصمیم باشگاه این بوده است که با توجه به ناکامی‌های بی‌شمار در این فصل، آنها می‌خواهند با تمام قوا به مصاف منچستر سیتی بروند و قصد ندارند با برگزاری مهمانی تمرکز تیم را به هم بزنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصویر کریس رونالدو پرتغال را نگران کرد