21ایستگاه پروازی آماده اعزام زائران کشورمان به سرزمین وحی


21ایستگاه پروازی آماده اعزام زائران کشورمان به سرزمین وحی

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج ؛ محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آیین بدرقه اعزام نخستین گروه حجاج حج تمتع ۱۴۰۳ که یکشنبه شب در ترمینال سلام با حضور مسئولان...

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج ؛ محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آیین بدرقه اعزام نخستین گروه حجاج حج تمتع ۱۴۰۳ که یکشنبه شب در ترمینال سلام با حضور مسئولان حوزه حج وزیارت ، وزارت راه و شهرسازی و سفیر عربستان در کشورمان درحال برگزاری است، گفت: مجموعه سازمان هواپیمایی ازماهها قبل در تلاش است تا سفری آرام و ایمن را برای حجاج کشورمان فراهم آورند.

وی افزود: تمامی اقدامات لازم برای آن که زائران با ناوگان هوایی کشورمان در رفاه و ایمنی به سرزمین وحی اعزام شوند و بعد از اعمال و مناسک به کشور بازگردند، تدبیر و صورت گرفته است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به آمادگی ۲۱ ایستگاه پروازی در حج تمتع پیش رو اشاره کرد و گفت: تمامی تمهیدات در ایستگاههای پروازی برای عزیمت ۸۷هزار و ۵۵۰ زائر به فرودگاههای مدینه وجده آماده است و از تلاش همکاران و دست اندرکاران برای فراهم شدن این شرایط تشکر می کنیم.

در این مراسم معنوی که با دهه کرامت مصادف شده ، خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) حضور دارند.

نخستین گروه از زائران کشورمان بامداد 24 اردیبهشت ماه تهران را ترک خواهند کرد. پرواز زائران کشورمان از ۲۱ ایستگاه پروازی به مقصد دو فرودگاه مدینه منوره و جده انجام می شود.


21ایستگاه پروازی آماده اعزام زائران کشورمان به سرزمین وحی

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟