من که سوتی نشنیدم!/ واکنش انریکه به هو شدن امباپه در پارک‌ دو پرنس


من که سوتی نشنیدم!/ واکنش انریکه به هو شدن امباپه در پارک‌ دو پرنس

لوئیس انریکه می‌گوید اصلا صدای سوت و اعتراض علیه کیلیان امباپه در ورزشگاه نشنید.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی کیلیان امباپه در پارک دو پرنس با شکست همراه بود. پی‌اس‌جی 1-3 به تولوز باخت و مطابق انتظارات، باشگاه برای امباپه مراسم خداحافظی نیز در نظر نگرفت.

در عوض قبل از شروع بازی اولتراهای پاریس به شکلی ویژه از امباپه قدردانی کردند. نکته جالب عدم همراهی بخش‌های زیادی از سکوها با اولتراها بود و حتی زمانی که نام امباپه از بلندگوی ورزشگاه اعلام شد، صدای سوت و هو نیز شنیده شد.

امباپه تک گل تیمش را در دقیقه 7 به ثمر رساند و البته اینجا همه ورزشگاه او را تشویق کردند.

2021342

در پایان بازی وقتی از انریکه در مورد سوت‌های اعتراضی علیه امباپه سوال شد، او پاسخ داد: «کدام سوت؟ من که هر چه شنیدم تشویق و شعارهای حمایتی بود. اگر هم چند هوادار هم سوت زدند، در مقابل صدای تشویق‌ها به گوش نرسید. فکر می‌کنم امباپه سزاوار این حمایت بود چون او اسطوره پی‌اس‌جی است و مثل یک قهرمان می‌رود.»

از انریکه پرسیدند چرا امباپه را در دقایق پایانی تعویض نکرد تا در میان تشویق هواداران زمین را ترک کند. انریکه اینجا به منتقدانش طعنه زد: «او را تعویض نکردم چون در ماه‌های اخیر هر بار او را از زمین بیرون کشیدم از من انتقاد شد. این بار ترجیح دادم او 90 دقیقه در زمین باشد تا برخی آزرده خاطر نشوند. شاید اگر در دقیقه 85 او را تعویض می‌کردم، به مذاق بعضی‌ها خوش نمی‌آمد.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

محمدجواد صفری به گیتی‌پسند پیوست؛/ اتفاق بزرگ برای افغانستان: صفری در اصفهان