دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: بورسیه دانشجویان آمریکایی هیچ منع قانونی ندارد/ مردم غیر ایرانی به زبان فارسی علیه رژیم صهیونسیتی شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند


ایرنا: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بورسیه دانشجویان آمریکایی در دانشگاههای کشورمان که به واسطه حمایت از مردم مظلوم فلسطین به آنها ظلم شده و از تحصیل آنها در آمریکا جلوگیری شده است، هیچ منع قانونی ندارد. حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه...

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: بورسیه دانشجویان آمریکایی هیچ منع قانونی ندارد/ مردم غیر ایرانی به زبان فارسی علیه رژیم صهیونسیتی شعار "مرگ بر اسرائیل" سر می‌دهند

ایرنا: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بورسیه دانشجویان آمریکایی در دانشگاههای کشورمان که به واسطه حمایت از مردم مظلوم فلسطین به آنها ظلم شده و از تحصیل آنها در آمریکا جلوگیری شده است، هیچ منع قانونی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه روز دوشنبه و در حاشیه پنجمین همایش جهانی امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی افزود:آنها می توانند در رشته‌های تحصیلی خود و در دانشگاه های کشورمان روند ادامه تحصیل خود را ادامه دهند و به پایان برسانند.

وی با اشاره به موضوع جشنواره نیز اظهار کرد: جهان بسیار آماده عدالت است و بر همین اساس مردم در کشورهای مختلف آمریکایی و اروپایی برای دفاع از حقانیت مردم مظلوم غزه تجمع می‌کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اکنون شاهد آن هستیم که مردم غیر ایرانی به زبان فارسی علیه رژیم صهیونسیتی شعار "مرگ بر اسرائیل" سر می‌دهند و این نشان دهنده افزایش ظرفیت و زمینه پذیرش عدالت در جهان است.

خسرو پناه به موضوع این نشست با عنوان «عدالت برای همه، ظلم به هیچ‌کس» اشاره کرد و افزود: در این کنگره از دیدگاه امام رضا (ع) و در موضوع عدالت در پرتو امامت شناسی، مهدویت شناسی و احکام الهی به موضوع عدالت به تفصیل پرداخته شده است زیرا یکی از ارکان مهم تمدن سازی توجه به موضوع عدالت است و این کنگره در این راستا مسیر تمدن سازی در پرتو عدلت را بررسی می‌کند.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرغامی: عده‌ای خیال می‌کنند اگر نظر صریح بدهند، صلاحیت‌شان تائید نمی‌شود