قیمت خانه در اهواز / با چه قیمتی می‌توان در اهواز آپارتمان نوساز خرید؟


قیمت خانه در اهواز / با چه قیمتی می‌توان در اهواز آپارتمان نوساز خرید؟

بررسی آگهی‌های خرید آپارتمان در شهر اهواز نشان می‌دهد، خریداران واحد مسکونی در این شهر با بودجه 1.5 میلیارد تا دو میلیارد تومان می‌توانند اقدام به خرید خانه‌ای با کیفیت متناسب برای یک خانوار سه نفره کنند. اما سوال اینجاست که با بودجه‌های مختلف چه خانه‌ای در اهواز می‌توان خریداری کرد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، اهواز، مرکز استان خوزستان و یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت کشور است. این شهر از آنجا که نسبت به باقی شهرهای استان خوزستان، توسعه‌یافته‌تر است، از جمعیت بالایی برخوردار و همچنین هر سال میزبان تعداد بالایی از مهاجران است.

اما با چه محدوده قیمتی می‌توان در شهر اهواز خانه خرید؟

قیمت آپارتمان در اهواز

145

بررسی آگهی‌های فروش آپارتمان در شهر اهواز حاکی از آن است که با محدوده قیمت کمتر از دو میلیارد تومان می‌توان در این شهر آپارتمان‌هایی با متراژ متوسط خریداری کرد.

برای مثال مالک واحدی 68 متری، آپارتمان 13 ساله خود در محدوده بلوار معلم را یک میلیارد و 660 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است.

همچنین آپارتمان 75 متری دیگری در محله گلستان که ساخت آن به سال 1388 بازمی‌گردد، یک میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

بودجه بین دو تا سه میلیارد تومان، گزینه‌هایی با متراژ بالاتر را برای خریداران فراهم می‌کند. اکنون آپارتمانی با متراژ 95 متر و ساخت سال 1395 در محله صددستگاه دو میلیارد و 600 میلیارد تعیین قیمت شده است.

واحدی 103 متری و 14 ساله نیز در محله گلستان، دو میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت دارد.

خریداران با بودجه بالای سه میلیارد تومان می‌توانند آپارتمان‌های با سن بنای کمتر از سه سال و متراژ بالای 100 متر را در فایل‌های انتخابی خود داشته باشند.

برای مثال آپارتمانی در محله پادادشهر که ساخت آن مربوط به سال 1400 است و تنها سه سال از ساخت آن می‌گذرد، سه میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین قیمت شده است؛ متراژ این آپارتمان در آگهی 85 متر ذکر شده است.

همچنین آپارتمانی کلیدنخورده و 106 متری در محله کیان‌آباد، سه میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

خریداران با بودجه بالای هفت میلیارد تومان می‌توانند، خانه‌هایی بزرگ‌متراژ (بالاتر از 150 متر) در شهر اهواز خریداری کنند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نظر مراجع تقلید درباره نات‌کوین همستر