نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه ایران آغاز شد


نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه ایران آغاز شد

نشست خبری ناصر کنعانی،‌ سخنگوی وزارت امور خارجه ایران آغاز شد.

نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه ایران آغاز شد

به گزارش راهبرد معاصر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری هفتگی خود که در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران شد.

کنعانی در ابتدا درباره قانون مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی و در خصوص اقدامات برای بازگشایی مجازی سفارت در فلسطین گفت: یکی از مفاد قانون، مبحث مربوط به گشایش سفارت خانه مجازی فلسطین بود. مسئله فلسطین اکنون به عنوان یکی از مهمترین موضوعات منطقه‌ای، روزهای تاریخی و دردناکی را تجربه می‌کند، بیش از 200 روز جنایت مستمر جنگی رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه جنایات جنگی در نوار غزه.

ایران در راستای سیاست اصولی خودش در حمایت از فلسطین اقدامات متنوعی را در ساحت‌های مختلف انجام داده است. دستگاه دیپلماسی در راستای اجرای قانون اقدامات زیادی را هم در حوزه بررسی‌های سیاسی و فنی و هم در چارچوب سازوکارهای اجرایی انجام داده است. جلسات متعددی در وزارت خارجه برگزار شد. در این رابطه از نظرات مشورتی سفارتخانه‌های ایران در کشورهای مختلف اخذ شده است. در نتیجه مشورت‌های انجام شده، سازوکارهای لازم برای گشایش سفارت مجازی فلسطین در سامانه وزارت خارجه با عنوان یک مرحله آزمایشی انجام شده است، این صفحه مدتی است گشایش پیدا کرده است. البته نیازمند یک نظر تفصیلی مشورتی با مراجع ذی‌ربط در خصوص نوع فعالیت‌هایی که این صفحه مجازی دارد را هستیم./ تسنیم

در حال تکمیل...


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در سرزمین‌های اشغالی