خوسلو و براهیم/ زوج کشنده‌ای که آنچلوتی اختراع کرد


خوسلو و براهیم/ زوج کشنده‌ای که آنچلوتی اختراع کرد

کارلو آنچلوتی فصل قبل ماریانو و ادن هازارد را روی نیمکت داشت و رئال هم تاوانش را پس داد ولی امسال با براهیم و خوسلو که روی هم 29 گل زده‌اند، پرواز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان، وضعیت خط حمله رئال شدیدا موضوع بحث بود. می‌گفتند غیرممکن است که بدون شماره 9 و بدون آمدن امباپه، تیم آنچلوتی بتواند برای اهداف بزرگ بجنگد، چه رسد به اینکه قهرمان هم بشود.

اما رئال در حال حاضر قهرمان لالیگاست و یک قدم تا قهرمانی اروپا فاصله دارد. یکی از دلایل موفقیت این است که علاوه بر گل‌های بلینگام، وینیسیوس، رودریگو، 29 گل دیگر نیز به تیم اضافه شد: 17 گل از خوسلو و 12 گل از براهیم دیاز.

خوسلو و براهیم/ زوج کشنده‌ای که آنچلوتی اختراع کرد

فصل گذشته، ماریانو (0)، آسنسیو (12) و هازارد (1) حتی نصف این زوج هم گل نزدند. این یکی از تغییرات حیاتی تیمی بود که بار دیگر این اصل ثابت کرد: با یازده نفر می‌توان بازی‌ها را برد ولی با ذخیره‌های باکیفیت، جام‌ها را.

خوسلو و براهیم/ زوج کشنده‌ای که آنچلوتی اختراع کرد

در بازی اخیر برابر گرانادا براهیم دو گل از چهار گل رئال را زد و تعداد گل‌هایش در لیگ را به 10 رساند. خوسلو در لیگ قهرمانان برابر بایرن کار بزرگ تر را انجام داده بود و با دبل خود رئال را به فینال برد. این هنر کارلتو است که به موقع و در زمان درست از این دو بازیکن استفاده کرد و همواره انگیزه‌ها را بالا نگه داشت.

رئال در فصل گذشته زمانی که به بازیکنانی مثل براهیم و خوسلو نیاز داشت، روی نیمکت هازارد و ماریانوی ناامیدکننده را می‌دید و آسنسیویی که برای فصل و تیم بعدی خود برنامه ریزی می‌کرد. امسال ولی شرایط متفاوت شد و رئال جام‌ها را درو کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لوچانو اسپالتی: / خدا را شکر ستاره‌های اینتر ایتالیایی‌‌ها هستند!