تاکید «بی‌بی» بر تداوم جنایات علیه مردم غزه


تاکید «بی‌بی» بر تداوم جنایات علیه مردم غزه

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در عین اعتراف به قدرت مقاومت فلسطین، بر تداوم جنایات این رژیم در نوار غزه تاکید کرد.

در شرایطی که جامعه بین الملل و حتی توده صهیونیست ها خواهان پایان جنگ علیه نوار غزه هستند، «بنیامین نتانیاهو » نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر تداوم جنگ تاکید کرد.

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر باوجود بدست نیاوردن دستاوردی در نوار غزه پس از بیش از هفت ماه جنگ و جنایت در این منطقه گفت: مصمم به پیروزی مطلق هستیم و با تمام توان به دشمن ضربه می زنیم.

او، توهم خود برای از بین بردن گروه های مقاومت فلسطین را تکرار کرد و گفت: قبل از صحبت در مورد روز بعد از جنگ، ابتدا حماس باید از بین برود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در عین حال به قدرت مقاومت فلسطین نیز اعتراف کرد و گفت: ما با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم که هیچ ارتش مدرنی با آن مواجه نشده است.

اگرچه ادامه حیات این رژیم اشغالگر به ادامه حمایت آمریکا بستگی دارد، نتانیاهو گفت: باید خودمان از اسرائیل دفاع کنیم و امنیتمان را از آمریکا یا هیچ کشور دیگری مطالبه نکنیم.

در شرایطی که خانواده های اسرای صهیونیست، نتانیاهو را مقصر اصلی ماندن آنها در اسارت می دانند، این مقام صهیونیست وعده داد که برای آزادی آنها، تلاش لازم را انجام خواهد داد.

تاکید «بی‌بی» بر تداوم جنایات علیه مردم غزه

اصرار نتانیاهو بر تداوم جنگ، موجب انزوای کامل رژیم صهیونیستی حتی در بین متحدانش شده است. رژیم اشغالگر در دادگاه بین‌المللی دادگستری به نسل‌کشی متهم شده و گروه های حقوق بشری خواستار پیگرد قضائی مقامات این رژیم هستند.

اعتراض جهانی نیز از نفرت ملت ها از اقدامات جنایتکارانه رژیم اسرائیل حکایت دارد.

علاوه بر مخالفت جامعه بین الملل با تداوم جنگ علیه غزه، براساس یک نظرسنجی جدید منتشر شده توسط موسسه صهیونیستی موسوم به «دموکراسی» در تل آویو، ۵۶ درصد صهیونیست ها نیز خواهان پایان دادن به جنگ علیه غزه و توافق آتش بس هستند و تنها ۳۷ درصد آنها از ادامه جنگ و انجام عملیات نظامی در شهر رفح در جنوب نوار غزه حمایت می کنند.

اکثریت هواداران جریان چپ رژیم صهیونیستی یعنی ۹۲.۵ درصد از آنها و ۷۸ درصد از هواداران جریان های میانه رو خواهان آتش بس و توافق هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟