واکنش حماس به اظهارات غیرانسانی سناتور آمریکایی


واکنش حماس به اظهارات غیرانسانی سناتور آمریکایی

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به اظهارات اخیر یک سناتور آمریکایی که خواستار حمله اتمی به غزه شده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به اظهارات لیندسی گراهام سناتور آمریکایی که خواستار بمباران غزه با بمب اتم شده بود، واکنش نشان داد.

حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که این اظهارات اوج انحطاط اخلاقی این سناتور آمریکایی و ذهنیت مبتنی بر نسل‌کشی و استعمارگری‌ او و طیفی از سیاستمداران آمریکایی را می‌رساند که با نسل‌کشی ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی کاملا همسو است.

خبر مرتبط
حمایت عجیب سناتور آمریکایی از اسرائیل: از هر بمبی برای پایان دادن به جنگ استفاده کند

یک سناتور جمهوریخواه آمریکایی گفت: به اسرائیل بمب‌هایی را که برای پایان دادن به جنگ نیاز دارد، بدهید. آنها نباید شکست بخورند.

این جنبش افزود: ما در جنبش حماس این اظهارات را که در چارچوب اظهار دوستی و وفاداری به رژیم اشغالگر صهیونیستی بیان شده و این طرف‌ها را در نسل‌کشی علیه مردم غزه شریک می‌گرداند، محکوم می‌کنیم.

حماس همچنین آزادگان جهان را به محکوم کردن این مواضع و ادامه فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنگ، نسل‌کشی و به گرسنگی کشاندن مردم غزه فراخواند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آمار شهدای غزه به 36هزار و 731 نفر رسید