مدعی پوشکاش از قلب نصف جهان/ گزارش زنده: ذوب آهن 1-0 پیکان


مدعی پوشکاش از قلب نصف جهان/ گزارش زنده: ذوب آهن 1-0 پیکان

در یکی از هشت دیدار هفته بیست و هفتم قرار است ذوب آهن و پیکان مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

به گزارش ورزش سه، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران قرار است دو تیم ذوب آهن و پیکان در ورزشگاه فولادشهر برابر یکدیگر برای 90 دقیقه صف آرایی کنند و برای کسب سه امتیاز در این دیدار تلاش کنند.
ذوبی‌ها که هفته گذشته در آستانه خلق یک شگفتی بزرگ در ورزشگاه آزادی تهران بودند، تا یک‌قدمی شکست دادن استقلال و متوقف کردن مدعی اول کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست‌وسوم هم پشت رفتند اما پذیرش کامبک برابر آبی‌ها، اولین شکست خارج از اصفهان ذوب‌آهن در فصل جاری را به‌ثبت رساند. شاگردان ربیعی در 3 مسابقه از 4 دیدار اخیر خود (در لیگ برتر) شکست خورده‌اند و این آمار باعث شده تا ذوبی‌ها دیگر جایی در بین 8 تیم برتر جدول نداشته باشند و برای حضور دوباره در جمع تیم‌های نیمه بالای جدول، سفیدوسبزپوشان راه چاره‌ای جز کسب پیروزی برابر پیکان در مسابقه امروز ندارند.
شاگردان رضا عنایتی بعد از اوج‌گیری چشمگیری که در آغاز نیم‌فصل دوم داشتند، در هفته‌های اخیر عملکردشان دور از انتظار بوده و در 4 بازی گذشته آن‌ها موفق به کسب تنها 2 امتیاز شده‌اند و این مسئله باعث شده تا نام پیکان به جمع تیم‌های فانوس به‌دست لیگ اضافه شود. خودروسازان که تنها 3 امتیاز با منطقه قرمز جدول فاصله دارند، برای فرار از مهلکه سقوط و تثبیت موقعیت خود در رتبه دوازدهم جدول در اصفهان به دنبال کسب پیروزی هستند و امیدوارند با سوغاتی 3 امتیازی به تهران بازگردند.

هفته بیست و هفتم – بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر ایران
دوشنبه 1403/2/24 ساعت 18:15
ورزشگاه: فولادشهر اصفهان
گروه داوری: امیر عرب براقی/ کمک‌ها: حسن ظهیری و محمدصالح عرب آبادی/ داور چهارم: حسین امیدی/ ناظر: البرز حاجی پور

ترکیب ذوب آهن اصفهان:
محسن فروزان، امیرحسین جدی، سیدمحمد قریشی، فریبرز گرامی، علی مصلح، گریگول چابرادزه، محسن آذرباد، محمد عرفان معصومی، فردین یوسفی، محمد جواد محمدی و مجید علیاری
سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب پیکان:
محمد ناصری، محمد ستاری، محمد آژیر، محمد جواد آزاده، امیرحسین صدقی، دانیال جهانبخش (46-آرش هاشمی)، محمدحسین فلاح، فرشید اسماعیلی، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل و علی قربانی
سرمربی: رضا عنایتی

⚽️شرح گل:

ذوب آهن 1-0 پیکان (فریبرز گرامی دقیقه 42):فریبرز گرامی مدافع مرکزی تیم ذوب آهن از میانه زمین با توجه به این موضوع که ناصری سنگربان پیکان از محوطه جریمه خارج شده است، با شلیکی فوق العاده دروازه این تیم را هدف قرار داد و گل اول بازی را به نام خودش ثبت کرد.

ویدئو: 332655

⏱دقایق حساس:

دقیقه 1: اشتباه بازیکنان در خط دفاع باعث شد تا سامان نریمان جهان در موقعیت تک به تک با فروزان قرار بگیرد اما عجله کرد و ضربه‌اش با اختلاف بسیار زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 12: بازی بسیار پرخورد و فیزیکی دنبال می‌شود و شاهد موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم نبودیم.

دقیقه 15: شلیک از راه دور و زمینی اسماعیلی با اینکه مدافعان ذوب آهن زاویه دید فروزان را محدود کرده بودند با واکنش درازکش و فوق العاده این دروازه‌بان همراه شد.

🟨کارت زرد:

محمدحسین فلاح (13)

گریگول چابرادزه (14)

محمد ستاری (16)

⭕️حواشی:

*هواداران ذوب آهن استقبال چندانی از این دیدار نداشتند و صندلی های خالی فولادشهر، صحنه عجیبی را ثبت کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کام استقلالی شگفتی‌ساز شیرین نشد! (عکس)