گوشی گلکسی A54 دارید؟ این دکمه را بزنید!


گوشی گلکسی A54 دارید؟ این دکمه را بزنید!

در یک خبر خوب برای دارندگان گوشی محبوب Galaxy A54، سامسونگ انتشار آپدیت One UI 6.1 را برای این مدل آغاز کرده است. این آپدیت جدیدترین نسخه از پوسته اختصاصی سامسونگ برای اندروید را در اختیار دارندگان گلکسی A54 قرار می‌دهد. جزئیات بیشتر را در...

در یک خبر خوب برای دارندگان گوشی محبوب Galaxy A54، سامسونگ انتشار آپدیت One UI 6.1 را برای این مدل آغاز کرده است. این آپدیت جدیدترین نسخه از پوسته اختصاصی سامسونگ برای اندروید را در اختیار دارندگان گلکسی A54 قرار می‌دهد. جزئیات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید.

پس از عرضه آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌های Galaxy S22، Galaxy Z Fold 4، Galaxy Z Flip 4 و Galaxy S21، این بار نوبت به میان‌رده محبوب سال ۲۰۲۳ سامسونگ رسیده است. سامسونگ انتشار آپدیت جدید برای گلکسی A54 را در کره جنوبی آغاز کرده است و انتظار می‌رود طی روزهای آینده به مناطق دیگر دنیا گسترش پیدا کند.

انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌ Galaxy A54

بر اساس اعلام Tarun Vats در توییتر سابق، سامسونگ آپدیت One UI 6.1 برای گوشی A54 را در قالب بیلد نامبرهای A546SKSU4CXDC، A546SSKC4CXDC و A546SKSU4CXD1 کلید زده است. این آپدیت بر پایه اندروید 14 یا جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل است.

گوشی گلکسی A54 دارید؟ این دکمه را بزنید!

آپدیت One UI 6.1 به دلیل وجود قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Galaxy AI حائز اهمیت است. این آپدیت حاوی قابلیت‌هایی چون Live Translate, Circle to Search, Chat Assist, و نظیر آنها است که همگی از توانایی‌های هوش مصنوعی بهره می‌گیرند. با این حال دست‌کم گوشی‌های Galaxy S21 تنها تعداد اندکی از این قابلیت‌ها را دریافت کرده‌اند.

در حال حاضر چیزی درباره زمان دقیق انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گوشی A54 در ایران یا مناطق دیگر دنیا نمی‌دانیم. همچنین هنوز مشخص نیست کدام قابلیت‌های Galaxy AI برای این گوشی میان‌رده ارائه شده است.

برای اطلاع از انتشار این آپدیت برای گوشی شما، کافی است منوی Software Update را چک کنید و در صورت در دسترس بودن آپدیت جدید، بر روی Download and install ضربه بزنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی