انزو فرناندز:/ قبل از پوچتینو چلسی پر از بی‌نظمی بود


انزو فرناندز:/ قبل از پوچتینو چلسی پر از بی‌نظمی بود

انزو فرناندز، ستاره چلسی، می‌گوید مائوریسیو پوچتینو به بی‌نظمی‌های این باشگاه پایان داده است.

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز، ملی‌پوش آرژانتینی آبی‌ها، فصل ۲۴-۲۰۲۳ را به شکل ضعیفی گذراند و در این فصل هم نتوانست نمایش‌های خوبش در لباس بنفیکا را با لباس آبی نشان دهد.

فرم ضعیف چلسی تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو هم یکی از عوامل این مسئله بود و درنهایت فصل این بازیکن با عود کردن مصدومیتی قدیمی که منجر به عمل جراحی شد پایان یافت.

او در مصاحبه جدیدش از پوچتینو تمجید کرد و می‌گوید پس از یک فصل با افت و خیزهای فراوان، حالا نوبت بازی در کوپا آمه‌ریکا و درخشش در این تورنمنت ملی است.

انزو فرناندز:/ قبل از پوچتینو چلسی پر از بی‌نظمی بود

او درباره عملکرد پوچتینو در چلسی گفت: «وقتی به چلسی آمدم، همه چیز به هم ریخته و نامنظم بود. بازیکنان زیادی وجود داشتند و برخی حتی نمی‌دانستند سرنوشت‌شان در باشگاه چه می‌شود. پوچتینو به چلسی نظم داد و بسیاری از بی‌نظمی‌ها را درست کرد. او بازیکنان را با همدیگر متحد کرد و الان همه با سخت‌کوشی برای اهداف باشگاه می‌جنگند.»

او سپس در مورد بازی در کوپا آمه‌ریکا گفت: «بی‌صبرانه منتظرم این رقابت از راه برسد و در آن بازی کنم چون واقعا به آن نیاز دارم. پس از فصلی که نتوانستم به تیمم کمک کنم، حالا با عمل جراحی امیدوارم که به فرم خوبی برسم و در لباس تیم ملی خوب بازی کنم.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...