بازنده بدی نبودیم؛/ ویسی: زورمان به استقلال نرسید


بازنده بدی نبودیم؛/ ویسی: زورمان به استقلال نرسید

عبدالله ویسی می‌گوید حق‌شان مقابل استقلال باخت نبوده اما زورشان به رقیب نرسید.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان در کنفرانس خبری پس از بازی با استقلال در ابتدا گفت: بازی برای کل لیگ مهم بود. ما برای امتیاز می‌جنگیدیم و استقلال برای سه امتیاز. یک امتیاز هم می‌توانست ما را قانع کند. بازی بسیار خوبی را دو تیم نمایش دادند. استقلال امروز مقابل هواداران خیلی خوبش بود و صد در صد مورد حمایت هوادارانش قرار گرفت و توانستند یک گل به ما بزنند.

ویدئو: 332721

او در مورد تک گل استقلال گفت: روی روشی که استقلال به ما گل زد تمرین کرده بودیم اما متاسفانه گل خوردیم. بعد از آن به بازی مسلط شدیم ولی زورمان به استقلال نرسید. بازنده سربلندی بودیم و موقع باخت‌مان نبود. ۳ بازی داریم که ۲ بازی آن خانگی است و باید تلاش کنیم که امتیاز بگیریم.

سرمربی فولاد در مورد ماندن تیم‌شان در لیگ گفت: روی اشتباهی که در کرنر کردیم گل خوردیم و به استقلال تبریک می‌گویم‌. تیم فولاد لیاقتش بالای جدول است ولی الان باید در ۳ بازی آینده امتیازات لازم را بگیریم و در لیگ بمانیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که چرا فولاد با یک تاکتیک دفاعی وارد زمین شد، گفت: مدت‌هاست فولاد نبرده است‌. استقلال تشنه ۳ امتیاز بود و اگر فضاهارا به استقلال می‌دادیم کارمان سخت‌تر می‌شد. بازی را به خوبی بسته بودیم و روی ضد حمله برنامه داشتیم که نیمه اول موفق بودیم اما در نیمه دوم گل خوردیم و مجبور شدیم باز بازی کنیم. استقلال عقب‌نشینی کرد و بازیکنانش روی زمین می‌افتادند و وقت تلف می‌کردند و تاخیری بازی می‌کردند. این برای ما قابل احترام است چون سه امتیاز را می‌خواستند و به همین خاطر این کار را انجام می‌دادند. کار مقابل ۳۰، ۴۰ هزار تماشاگر استقلال سخت است‌.

2013578

او در مورد انتهای جدول بودن ۳ تیم خوزستان عنوان کرد: از نظر مالی صنعت نفت و استقلال خوزستان مشکل داشتند و فولاد هم درگیر مسائل حاشیه‌ای اول فصل بود. این باید ریشه یابی شود. ما این را بارها گفتیم. باید تمرکز را روی بازی‌های بعدی بگذاریم و تلاش کنیم در آینده اینطوری نشود.

ویسی در مورد حاشیه ساز شدن رنگ پیراهن فولاد گفت: بسیار زشت است که فوتبال دنیا این مسیر را می‌رود و عربستان بازیکنان تاپ لول را می‌آورد و ما را در مورد رنگ لباس دعوا می‌کنند و می‌گویند نمی‌شود و از این داستان‌ها. اصلا ما دوست داریم لباس سوم را بپوشیم و به کسی ارتباطی ندارد ولی متاسفانه مسائل حاشیه‌ای زیاد است.

او در مورد داوری موعود بنیادی‌فر گفت: داوری یک بحث جداگانه‌ای است. داور نباید نگاه کند کدام تیم تماشاچی دارد. امروز داور با ما زیاد مهربان نبود. به او خسته نباشید می‌گویم و اشتباه فاحشی نکرد ولی می‌توانست بهتر عمل کند. آن صحنه کرنر هم به نظرم کرنر نبود.

عبدالله ویسی در مورد قهر کردن هواداران خوزستانی با تیم‌ها و شکست سنگین استقلال خوزستان گفت: در این وضعیت یک عده سوء استفاده می‌کنند و مطمئنم خط گرفتند. وقتی یک نفر بیمار است و سرطان دارد به زخمش اضافه نمی‌کنند و مرهم می‌گذارند ولی متاسفانه این اتفاق افتاد.

ویسی در مورد شرایط ناراحت کننده فولاد در این فصل گفت: وقتی حریم‌ها شکسته شود و هرکس خارج از حیطه خود کار کند این اتفاقات می‌افتد. در فولاد چنین چیزی شد و حرمت‌ها شکسته شد و بازیکنان از نظر روحی روانی خیلی شرایط بدی داشتند و پنج، شش هفته را از دست دادند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه 19 خرداد