حزب‌الله لبنان محل استقرار نظامیان اسرائیل را درهم کوبید


حزب‌الله لبنان محل استقرار نظامیان اسرائیل را درهم کوبید

اقتصادنیوز: حزب الله اعلام کرد رزمندگان مقاومت اسلامی، دو ساختمان محل تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک اشغالی مطله هدف قرار دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

پایگاه خبری النشره لبنان گزارش داد، حزب‌الله لبنان دوشنبه شب اعلام کرد که دو ساختمان محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

خبر مرتبط
استعفای افسر ارشد ارتش آمریکا در اعتراض به جنگ غزه

اقتصادنیوز: در پی استعفاهای سریالی در آمریکا به سیاست‌های دولت بایدن درباره غزه، اینک دامنه استعفا از دستگاه دیپلماسی خارجی به میان نظامیان رخنه کرده است.

بر اساس بیانیه حزب الله، رزمندگان مقاومت در عملیات دیگری، دو ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست را در شهرک اشغالی مطله با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

بر این اساس حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در واکنش به حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه روستاها و خانه‌های جنوب لبنان رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز دوشنبه ساختمانی را در شهرک صهیونیست‌نشین «مطله» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی که محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بوده است، هدف گرفته و به صورت مستقیم مورد اصابت قرار داده‌اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بهره برداری از 15هزار واحد نوسازی شده مسکن در محله تهرانسر