کنگره‌ بین‌المللی فلسطین واکنش مجامع بین‌المللی را به دنبال دارد


 کنگره‌ بین‌المللی فلسطین واکنش مجامع بین‌المللی را به دنبال دارد

به گزارش رکنا، پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در نشست تقدیر و تشکر از اعضای شورای سیاست گذاری کنگره بین المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل بشردوستانه در غزه گفت: کنگره بین...

به گزارش رکنا، پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در نشست تقدیر و تشکر از اعضای شورای سیاست گذاری کنگره بین المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل بشردوستانه در غزه گفت: کنگره بین المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل بشردوستانه در غزه با حضور ۲۱ کشور به صورت آنلاین و برخط تشکیل شد. بعد از برگزاری این کنگره شاهد واکنش‌های مثبت حوزه‌های تخصصی آکادمیک از این کنگره بودیم. تعداد زیادی مقاله ارسالی به این کنگره دارای اعتبار لازم برای چاپ در مجله حقوقی بین المللی ریاست جمهوری را دارا بود.

وی در ادامه بیان کرد: امروز روز دیپلماسی بشردوستانه و همبستگی جهانی برای حفظ ارزش‌ها نام گذاری شده است و به همین دلیل این نشست امروز برگزار شد.

کولیوند در ادامه بیان کرد: نماینده‌های صلیب سرخ جهانی هم در این کنگره حضور داشتند و جمع بندی این کنگره به فدراسیون بین المللی صلیب سرخ جهانی ارائه شد. این کنگره بر اساس ۳ بند دستور العمل کمیته ملی حقوق بشردوستانه برای ترویج حقوق بشر دوستانه اقدام کردیم.

وی ادامه داد: پیگیری موارد نقض حقوق بین الملل در عرصه بین المللی و ارائه به مجامع بین المللی هم انجام شد و تبادل اطلاعات علمی در زمینه‌های حقوق بشر دوستانه با مراجع داخلی و بین المللی نیز انجام شد.

وی در ادامه بیان کرد: نقش و جایگاه هلال احمر در صلیب سرخ جهانی به دلیل امدادرسانی‌های پر رنگ هلال احمر مورد توجه قرار گرفته است.

کولیوند در ادامه بیان کرد: در سیل اخیر افغانستان هلال احمر به عنوان اولین کشور اعلام آمادگی کرده است تا به مردم سیل زده این کشور کمک کند.

کنگره بین المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل بشردوستانه در غزه موجب تهییج افکار عمومی‌شد

یعقوب سلیمانی دبیر کل جمعیت هلال احمر در ادامه این نشست گفت: برگزاری کنگره بین المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل بشردوستانه در غزه در بازه زمانی برگزار شده منجر به تهییج افکار عمومی‌برای کمک به مردم غزه شد.

برگزاری این کنگره‌های بین المللی واکنش مجامع بین المللی را به دنبال دارد

کریمیان دبیر کل اتحادیه رادیو و تلوزیون‌های بین المللی گفت: از این نوع کنگره‌ها مقالات و اسناد تدوین شده است که در تاریخ باقی می‌ماند و به عنوان اسنادی به عنوان مرجع می‌تواند مورد استفاده دانشجویان قرار بگیرد. این نوع کنگره‌ها یک کار نخبگانی است و واکنش مجامع بین المللی را در پی دارد. می‌توان یک مستند تلویزیونی حقوقی به زبان‌های مختلف از این کنگره تولید کرد.


 کنگره‌ بین‌المللی فلسطین واکنش مجامع بین‌المللی را به دنبال دارد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای خودکشی دختر 19 ساله از روی پل پیرنیا شیراز