آشنایی با مراکز خرید مشهد


آشنایی با مراکز خرید مشهد

مراکز خریدی که در ادامه همین متن به‌صورت کامل معرفی می‌کنیم. پس خودتان را برای گشت‌و‌گذار در مراکز خرید زیبای این شهر آماده کنید. بلیط یزد مشهد را خریداری کرده و یک سفر خاطره‌انگیز و...

مراکز خریدی که در ادامه همین متن به‌صورت کامل معرفی می‌کنیم. پس خودتان را برای گشت‌و‌گذار در مراکز خرید زیبای این شهر آماده کنید. بلیط یزد مشهد را خریداری کرده و یک سفر خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را آغاز کنید.

گشت‌و‌گذار در مراکز خرید را با الماس شرق آغاز کنید

الماس شرق یک مجتمع تجاری مدرن 6 طبقه با 1238 واحد تجاری است. تقریبا چیزی نیست که نیاز داشته باشید و در الماس شرق پیدا نکنید. معماری زیبای ساختمان این مجتمع تجاری تلفیقی از طراحی مدرن با المان‌های سنتی است. اگر به این مجتمع تجاری سر می‌زنید، علاوه‌بر خریدکردن به آکواریوم بزرگ طبقه سوم نیز سر بزنید. در این آکواریوم می‌توانید آبزیان آب شور از نقاط مختلف جهان را تماشا کنید. تماشای این آکواریوم زیبا خصوصا برای بچه‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

به مرکز خرید وصال سر بزنید

در نزدیکی مجتمع تجاری الماس شرق به مجتمع تجاری وصال می‌رسید. وصال یک ساختمان مدرن با معماری خاص و زیبا و 400 واحد تجاری متعدد در 6 طبقه است. مجتمع تجاری زیبای وصال توسط یک پل معلق به مرکز خرید الماس شرق متصل می‌شود. علاوه‌بر واحدهای تجاری در این ساختمان به شهربازی، پارک علمی، رستوران، کافی‌شاپ و فست‌فودهای مختلف دسترسی دارید. باشگاه هوانوردی این مجتمع تجاری یکی از جذاب‌ترین امکانات تفریحی است که می‌توانید در این مجتمع امتحان کنید. همچنین می‌توانید از شهربازی، کلبه وحشت، گیم‌نت و آتلیه عکاسی این مجتمع هم نهایت لذت را ببرید. اگر برای یک گردش و تفریح هیجان‌انگیز همراه با خرید آماده‌اید، به مجتمع تجاری وصال سر بزنید.

پاساژگردی را با مرکز خرید آرمیتاژ ادامه دهید

آرمیتاژ یکی از لوکس‌ترین و جدیدترین مراکز خرید شهر مشهد است. برج این مرکز خرید بلندترین ساختمان مشهد با 34 طبقه است. نمای زیبا و معماری مدرن و لوکس این ساختمان خصوصا در شب، زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد. انواع پوشاک، لوازم الکترونیک، لوازم خانه، زیورآلات و جواهرات را در این مجتمع تجاری پیدا می‌کنید. اگر به یک روز خرید درست‌و‌حسابی نیاز دارید، آرمیتاژ یک انتخاب بسیار خوب برای شما خواهد بود. این مجتمع تجاری از شنبه تا چهارشنبه از 10 صبح تا 10 شب و آخر هفته‌ها تا 11 شب باز است.

همچنین بد نیست بدانید که علاوه‌بر واحدهای تجاری، این مرکز خرید دارای تعدادی رستوران و کافی‌شاپ است. همچنین یک فودکورت بین‌المللی بسیار شیک در پشت‌بام این برج در انتظار شماست. گالری هنری، پردیس سینمایی، موزه و امکانات دیگری مانند شهربازی و سالن ورزشی نیز در این برج در دسترس است.

آشنایی با مراکز خرید مشهد

گشت‌و‌گذار و خرید را با برج عظیم تجاری آلتون ادامه دهید

آلتون یک برج تجاری لوکس و بزرگ در شهر مشهد است. گشت‌و‌گذار و خرید در این ساختمان 20 طبقه زیبا و واحدهای تجاری آن برای شما خالی از لطف نخواهد بود. این مرکز خرید خصوصا برای خرید کیف‌و‌کفش و محصولات چرمی برای انواع سلیقه‌ها یک انتخاب بسیار خوب است. در این سفر به شهر زیبای مشهد، به مجتمع تجاری آلتون سر بزنید و از محصولات چرمی باکیفیت مشهد خریداری کنید. همچنین از بالای این برج لوکس یکی از زیباترین تصاویر 360 درجه از شهر مشهد را خواهید دید.

یک خرید بی‌نظیر در مرکز خرید خورشید را امتحان کنید

خورشید یکی دیگر از مراکز خرید معروف شهر مشهد با 9 طبقه و 50 واحد تجاری متنوع است. این مرکز تجاری زیبا در بلوار زیبای احمدآباد مشهد واقع شده است. تنوع محصولات در این مجتمع تجاری به‌قدری زیاد است که امکان ندارد دست‌خالی از آن خارج شوید. برای خرید انواع کیف‌و‌کفش، پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و... به این مجتمع تجاری سر بزنید. گشت‌و‌گذار در میان مغازه‌های این پاساژ و بعد از آن در بلوار پررفت‌و‌آمد و زیبای احمدآباد هم فال و هم تماشاست.

مرکز خرید آسمان مجتمع تجاری دیگری که باید ببینید

مرکز خرید آسمان در یکی از شیک‌ترین و زیباترین ساختمان‌های مشهد قرار گرفته است. این مجتمع تجاری دارای 700 واحد تجاری است. در این مجتمع بزرگ هر چیزی که فکرش را کنید، خواهید یافت. به‌همین دلیل است که با هر سلیقه و بودجه‌ای که به مجتمع آسمان سر بزنید، دست‌خالی برنخواهید گشت. برای خرید یادگاری از این سفر برای خودتان و یا عزیزانتان مجتمع آسمان یک انتخاب بسیار خوب است.

گشت‌و‌گذار و خرید از مرکز خرید کیان سنتر را فراموش نکنید

لیست مراکز تجاری شهر مشهد برای گشت‌و‌گذار و خرید همچنان ادامه دارد. مراکز خرید کیان سنتر 1 و کیان سنتر 2 نیز از مجتمع‌هایی هستند که می‌توانید برای خرید به آن‌ها سر بزنید. مجموعه متنوعی از واحدهای تجاری، کافی‌شاپ و رستوران، شهربازی، هایپر مارکت و فودکورت در این مجتمع قرار دارد. این‌جا می‌توانید هم خرید کنید و هم تفریح. خصوصا اگر با بچه‌ها سفر می‌کنید سرزدن به شهربازی این مجتمع بسیار مفرح و سرگرم‌کننده خواهد بود.

یک خرید درست‌و‌حسابی را در مجتمع تجاری اکسین تجربه کنید

اکسین یک مجتمع تجاری مدرن 10 طبقه با تنوع بسیار جذابی در محصولات است. از طلا و جواهر تا لوازم و پوشاک عروس، از کیف‌و‌کفش و پوشاک تا لوازم آرایشی و بهداشتی را در این مجتمع پیدا می‌کنید. علاوه‌بر واحدهای تجاری متعدد و برندهای مختلف در این مجتمع تالار و رستوران، کافی‌شاپ و فودکورت و بانک و پارکینگ‌ها هوشمند در دسترس هستند. یکی دیگر از مجتمع‌های تجاری شیک و متنوع مشهد که باید در این سفر ببینید و از آن خرید کنید، همین مجتمع اکسین است.

آشنایی با مراکز خرید مشهد

بهترین پرواز و ارزان‌ترین بلیط یزد مشهد را از فلای تودی بخرید

برای سفر از یزد به مشهد به خرید بلیط ارزان‌قیمت، انتخاب پروازهای خوب، رزرو هتل و سایر خدمات سفر نیاز دارید؟ به وب‌سایت فلای تودی، بهترین و حرفه‌ای‌ترین وب سایت خدمات مسافرتی سر بزنید. فلای تودی بهترین مرجع خرید بلیط مشهد با پروازهای بی‌نظیر است. این وب‌سایت امکان مقایسه پروازها، خرید بلیط، مقایسه قیمت‌ها، انتخاب هتل‌ها، امکان استرداد بلیط و امکان باخبرشدن از بلیط‌های لحظه آخری و پروازهای چارتر را فراهم می‌کند. همچنین با ثبت نام در این وب سایت امکان استفاده از تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه را خواهید داشت.

برای بهترین برنامه‌ریزی سفرهای داخلی و خارجی به فلای تودی سر بزنید. با ثبت نام در وب‌سایت فلای تودی و با خرید بلیط، سفر بعدی‌تان را آغاز کنید. فلای تودی در کنار شماست تا ارزان‌تر از همیشه سفر کنید، خاطره بسازید و لذت ببرید.


آشنایی با مراکز خرید مشهد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)