شهرهای ایران میزبان دهمین همایش سراسری روز فولکس واگن


شهرهای ایران میزبان دهمین همایش سراسری روز فولکس واگن

به گزارش رکنا از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، این همایش روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور انواع خودروهای تولید شده توسط شرکت فولکس واگن که به عنوان بزرگترین خودرو ساز آلمانی شناخته...

به گزارش رکنا از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، این همایش روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور انواع خودروهای تولید شده توسط شرکت فولکس واگن که به عنوان بزرگترین خودرو ساز آلمانی شناخته می‌شود، همچون سال گذشته به صورت همزمان در ۶ شهر کشور برگزار خواهد شد.

مرکز فرهنگی هنری برج آزادی در تهران از ساعت ۱۰ تا ۱۲، باغ عفیف آباد در شهر شیراز از ساعت ۱۰ تا ۱۲، کاخ موزه چهل ستون اصفهان ساعت ۱۰ تا ۱۳، پیست اتومبیلرانی ارشاد در مشهد مقدس ساعت ۱۰ تا ۱۲، اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رشت از ساعت ۹ تا ۱۳ و نمایندگی مهدوی موتورز در تبریز ساعت ۱۰ تا ۱۲، پذیرای دوستداران و علاقه‌مندان به وسیله‌های نقلیه تاریخی و قدیمی به ویژه انواع محصولات فولکس واگن خواهند بود.

این همایش ها به صورت همزمان در ۶ مرکز استان با همکاری باشگاه فولکس واگن ایران و در تهران با همکاری شهرداری منطقه ۹ و مرکز فرهنگی هنری برج آزادی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که ۲۹ اردیبهشت در ایران به نام « روز فولکس واگن » نامگذاری شده است.

هموطنان برای آگاهی از برنامه‌ها، رالی ها، تورها و دوره‌های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و صفحات کانون در شبکه‌های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۷۱۸۰۸۲-۰۲۱ تماس حاصل کنند.


شهرهای ایران میزبان دهمین همایش سراسری روز فولکس واگن

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حمله دوباره آمریکا و انگلیس به یمن