تواضع یامال: گل کار لوا و گوندوگان بود، نه من!


تواضع یامال: گل کار لوا و گوندوگان بود، نه من!

لامین یامال، ستاره جوان بارسلونا، از درخشش روبرت لواندوفسکی و ایلکای گوندوگان روی گلی که به ثمر رسانده بود تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و بار دیگر به جایگاه دوم جدول رده‌بندی این مسابقات برگردد.

یامال نقش مهمی را در پیروزی این تیم در این بازی ایفا کرد و موفق شد گل اول تیمش را در دقیقه چهلم این دیدار روی پاس گل گوندوگان وارد دروازه حریف کند تا تیمش نیمه اول را پیروز به رختکن برود و در ادامه هم بازی خوب و قابل تحسینی را ارائه کرد و تا پایان هم در زمین حضور داشت.

تواضع یامال: گل کار لوا و گوندوگان بود، نه من!

این ستاره جوان بارسا پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «باید بگویم که پاسی که لواندوفسکی روی گل من ارسال کرد بسیار عالی و باکیفیت بود. پس از آن گوندوگان هم بهترین کیفیت و نسخه خودش را به نمایش گذاشت. تنها کاری که من باید روی این گل انجام می‌دادم این بود که با یک ضربه وارد دروازه‌اش کنم. دقایق اول بازی برای ما سخت بود اما پس از کنترل را در دست گرفتیم و خوب بازی کردیم.

پس از پایان بازی، من و لواندوفسکی روی بعضی از لحظات بازی با هم صحبت کردیم و نظر دادیم. فکر می‌کردیم که این لحظات واقعا جالب و بامزه بوده است. همه ما رابطه بسیار خوبی در رختکن با یکدیگر داریم و دوست هستیم. پیروزی در این بازی خیلی برای ما مهم بود و توانستیم به جایگاه دوم برگردیم.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جشن خردادگان یا خرداد روز چیست؟