تب فوتبال در شهر شعر بالای بالاست (عکس)


تب فوتبال در شهر شعر بالای بالاست (عکس)

اگر شاگردان مهدی رجب‌زاده با همین روند در 3 هفته باقی‌مانده هم به کارشان ادامه بدهند، می‌توانند پس از دو بار دیگر به لیگ برتر بازگردند.

به گزارش "ورزش‌سه"، فجر شروع خوبی در دومین سال حضور مهدی رجب‌زاده داشت و موفق شد در میان بالانشینان جدول رده‌بندی قرار بگیرد، اما در میانه‌های مسابقات چند هفته لغزش باعث شد که این تیم از جمع دو تیم مدعی فاصله بگیرد و در مقطعی تصور می‌شد چادرملو و خیبر کار صعودشان را تا حد زیادی تمام کرده‌اند.

تب فوتبال در شهر شعر بالای بالاست (عکس)

با این حال در هفته‌های اخیر ورق به‌طور کامل برگشته و شاهد نسخه جدیدی از زردپوشان شیرازی هستیم؛ تیمی که در تمام مسابقات خانگی حریفانش را زمین‌گیر می‌کند و در بیرون از خانه مقتدر ظاهر می‌شود.

این نمایش‌های شاگردان مهدی رجب‌زاده باعث شده که با شروع سال جدید استقبال از بازی‌های خانگی این تیم به بالاترین حد ممکن برسد و هر مسابقه در ورزشگاه حافظیه با حضور کامل هوادارانش به شکل جذاب‌تری برگزار می‌شود.

تب فوتبال در شهر شعر بالای بالاست (عکس)

مهدی رجب‌زاده و شاگردانش سه بازی دیگر تا پایان مسابقات در پیش دارند که فقط یک مسابقه برابر مس سونگون در حافظیه برگزار می‌شود، ولی دو مسابقه سخت برابر چادرملو و پارس جنوبی جم پیش روی این تیم قرار دارد که بیرون از خانه هستند. با این وصف انتظار می‌رود که ورزشگاه حافظیه در مصاف با مس سونگون در بهترین حالت و پرشورترین حالت خود باشد و با توجه به نتیجه‌ای که در یزد رقم خواهد خورد، شاید در همان بازی هواداران شیرازی بار دیگر جشن صعود به لیگ برتر برپا کنند.

تب فوتبال در شهر شعر بالای بالاست (عکس)تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با پیروزی در هفته سی و یکم مقابل مس شهربابک 67 امتیازی شد و صدر جدول را با توجه به تفاضل گل بهتر از خیبر که یک بازی کمتر دارد، بازپس گرفت. این تیم حالا یک هفته با آرامش تمریناتش را ادامه می‌دهد و در انتظار لغزش چادرملو و خیبر است که بازی‌های سختی در همین هفته پیش رو دارند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دورتموند مشتری ثابت ستاره‌های جنجالی یونایتد!