مرد جوان مزاحم خواهرش را در میدان شوش کشت / رازگشایی از جسد کشف شده در تهران


مرد جوان مزاحم خواهرش را در میدان شوش کشت / رازگشایی از جسد کشف شده در تهران

به گزارش رکنا، ساعت 11 شامگاه دوشنبه 24 اردیبهشت ماه ماموران پلیس پایتخت در جریان کشف جسد پسر جوانی در پیاده رو کنار خیابان در میدان شوش قرار گرفتند. تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع...

به گزارش رکنا، ساعت 11 شامگاه دوشنبه 24 اردیبهشت ماه ماموران پلیس پایتخت در جریان کشف جسد پسر جوانی در پیاده رو کنار خیابان در میدان شوش قرار گرفتند. تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

ماموران در بررسی های ابتدایی مشاهده کردند پسر جوان که اهل کشور افغانستان است از ناحیه سر و گردن هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

همین کافی بود تا تیمی از کاراگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه با بازپرس گودرزی شعبه شیش دادسرای امور جنایی در صحنه جرم حاضر شدند.

کاراگاهان در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که قربانی جنایت کارگر مغازه نان فانتزی در نزدیکی صحنه جرم است و در ادامه صاحب مغازه مورد بازجویی قرار گرفت.

مرد جوان در تحقیقات پلیسی ابتدا ادعا کرد قربانی جنایت را نمی شناسد و در مغازه اش کار نمیکند اما کاراگاهان در بررسی دوربین ها مدار بسته که ابتدا توسط مظنون پرونده پنهان شده بود مشاهده کردند گه این جوان افغان در این مغازه مشغول به کار بوده است.

صاحب مغازه که خود را در خود را در تناقض گویی ها و ادعا های دروغینش گرفتار دید به ناچار لب به اعتراف باز کرد و گفت: از چندی قبل متوجه شدم کارگر مغازه ام به خواهرم نظر دارد و چند بار برای او ایجاد مزاحمت کرده که وقتی متوجه ماجرا شدیم با او درگجیر شده و این صحنه جنایت رقم خورد.

بنابراین گزارش یکی از برادران عامل جنایت نیز پس از اطلاع از دستگیری و اعترافات برادرش خود را تسلیم پلیس کرد و تحقیقات تکمیلی به دستور بازپرس ویژه قتل در دستور کار کاراگاهان اداره ده پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.


مرد جوان مزاحم خواهرش را در میدان شوش کشت / رازگشایی از جسد کشف شده در تهران

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اورژانس هوایی ارومیه جان پنج بیمار را نجات داد