شخم زدن زمین کشاورزی منجر به انفجار مین شد + جزئیات


شخم زدن زمین کشاورزی منجر به انفجار مین شد + جزئیات

به گزارش رکنا، عارف شرهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان بیان کرد: این انفجار در ساعت ۰۹:۳۰ امروز سه‌شنبه به مرکز اورژانس گزارش شد و نیروهای فوریت‌های پزشکی برای انجام اقدامات درمانی اولیه و...

به گزارش رکنا، عارف شرهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان بیان کرد: این انفجار در ساعت ۰۹:۳۰ امروز سه‌شنبه به مرکز اورژانس گزارش شد و نیروهای فوریت‌های پزشکی برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدوم، به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه فرد مصدوم یک مرد ۵۰ ساله گزارش شده که توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان نظام مافی شوش انتقال یافت، افزود: این مصدوم که بومی منطقه است در حال شخم زدن زمین کشاورزی خود بود که متاسفانه از ناحیه مچ پا دچار حادثه می‌شود.

شرهانی ادامه داد: بارش باران و رانش زمین در مناطق مرزی موجب جابجایی مین‌ها می‌شوند، از این رو تردد در چنین مناطقی برای مرزنشینان به ویژه کشاورزان خطر انفجار مین‌های جابجا شده را در پی خواهد داشت.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان از شهروندان خواست بدون هماهنگی و همراهی افراد محلی آگاه از تردد در معابر مرزی و محل‌های مین گذاری شده دوران دفاع مقدس خودداری کنند.


شخم زدن زمین کشاورزی منجر به انفجار مین شد + جزئیات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی