غیرممکن، ممکن شد: توخل در بایرن می‌ماند


غیرممکن، ممکن شد: توخل در بایرن می‌ماند

مدیران بایرن مونیخ به‌صورت جدی در حال بررسی شرایط ادامه همکاری با توماس توخل، سرمربی فعلی این تیم، هستند.

به گزارش "ورزش سه"، جست‌وجوی بایرن مونیخ برای پیدا کردن جانشین توخل هنوز به نتیجه نرسیده و همین موضوع باعث شده است که شایعات بسیاری درباره ادامه همکاری این باشگاه با سرمربی فعلی در روزهای اخیر به گوش برسد.

اظهارنظر مکس ابرل در روز یکشنبه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است توخل در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت بایرن ادامه دهد به اسپورت وان گفت: «من که به اینجا آمدم، توافق انجام شده بود و هر دو طرف باز هم این توافق را تایید کردند. بنابراین هیچ حرف دیگری در این باره نمانده است.»

در واقع پیام ابرل از مطرح کردن چنین اظهاراتی این بود که این وضعیت هیچ ربطی به من ندارد و نقشی در جدایی توخل ندارم. او در ادامه اضافه کرد: «من فقط بر اساس واقعیت‌ها صحبت می‌کنم. واقعیت از دو طرف مشخص است و هر دو در این باره حرف زده‌اند. چه چیز دیگری هست که باید درباره آن حرف بزنم؟»

غیرممکن، ممکن شد: توخل در بایرن می‌ماند

با این حال روزنامه بیلد مدعی شده است که استقبال خوب هواداران از توخل در جریان بازی برابر ولفسبورگ و همچنین مشکلاتی که در پیدا کردن جانشین برای توخل به وجود آمده باعث شده است که مدیران این باشگاه به‌صورت جدی به فکر ادامه همکاری با او باشند.

روز گذشته یک جلسه فوری با حضور اعضای هیئت مدیره و یان کریستین دریسن و هربرت هاینر و همچنین اولی هوینس و کارل هاینس رومنیگه در این باشگاه برگزار شد و مذاکرات جدی درباره ادامه همکاری با توخل انجام شده است. این مربی در ابتدای این ماه گفته بود که همه چیز همیشه ممکن است و شاید نظر مدیران بایرن هم در این باره همین باشد.

غیرممکن، ممکن شد: توخل در بایرن می‌ماند

بایرن در چند روز اخیر تلاش زیادی برای توافق با اولیور گلاسنر انجام داد و حتی هوینس هم سعی کرد که این مربی را برای حضور در بایرن متقاعد کند اما مدیر باشگاه کریستال پالاس به هیچ وجه حاضر به از دست دادن او نیست، مگر این که ۱۰۰ میلیون یورو دریافت کند که برای بایرن غیرممکن است.

اسپورت وان همچنین خبر داده است که هانسی فلیک هم شانس زیادی برای بازگشت به نیمکت بایرن ندارد و مخالفان زیادی در این باشگاه دارد که باعث شده است بحث حضورش در مونیخ با حواشی و جنحال بسیاری همراه شود.

به نظر می‌رسد که ادامه کار با توخل آخرین چاره بایرن است، خصوصا که او از محبوبیت بسیاری هم در بین هواداران برخوردار است. بیلد و اسکای مدعی شده‌اند که تعداد زیادی از بازیکنان هم خواهان حفظ توخل هستند که مانوئل نویر در راس آنها قرار دارد. بنابراین شاید این اتفاق دور از دسترس واقعا رخ دهد، ادعایی که شاید دیگر یک تئوری عجیب و غیرممکن نباشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟