پیش بینی قیمت سولانا / نهنگ‌ها در حال خریدند


پیش بینی قیمت سولانا / نهنگ‌ها در حال خریدند

پیش بینی قیمت سولانا (SOL) شاهد افزایش قابل توجهی بوده است و دوباره به سطح 150 دلار رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، پیش بینی قیمت سولانا پس از آنکه طی روزهای قبلی به کمتر از 140 دلار کاهش یافته بود، با افزایش چشمگیر حجم معاملات همراه بوده است و فعالیت‌های معاملاتی در صرافی‌های اصلی به بیش از 2.5 میلیارد دلار رسیده است. این ارقام بالاترین حجم معاملات از تاریخ سه‌شنبه گذشته تاکنون بوده است.

با وجود این افزایش چشمگیر، قیمت سولانا همچنان در محدوده 120 تا 160 دلار طی ماه گذشته باقی مانده است. انتظار می‌رود که انتشار داده‌های اقتصادی آمریکا، از جمله شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) و ارقام فروش، بتواند تأثیر قابل توجهی بر بازار داشته باشد.

در این میان، توجه‌ها به سوی میم کوین‌ها و توکن‌های آن‌ها جلب شده است. بازگشت ناگهانی میم کوین Roaring Kitty، با کاهش قابل توجه هزینه‌های گس در بلاک‌چین‌های اصلی مانند اتریوم همزمان شده است.

پیش بینی قیمت سولانا / نهنگ‌ها در حال خریدند

پتانسیل سولانا برای رهبری فصل میم کوین‌ها

سولانا به عنوان یک پیشرو در بلاک‌چین میم کوین‌ها طی سال 2024 شناخته شده است. اگر بازگشت Roaring Kitty باعث شروع فصل جدیدی از میم کوین‌ها شود، قیمت سولانا می‌تواند از این روند صعودی به طور قابل توجهی بهره‌مند شود.

سطح قیمتی کلیدی که باید به آن توجه کرد، مقاومت 160 دلار است. اگر سولانا بتواند از این سطح عبور کند، می‌تواند به سرعت تا قیمت 200 دلار صعود کند. در سمت مخالف، اگر عدم اطمینان گسترده بازار منجر به سیگنال فروش بیشتر شود، سولانا ممکن است به زیر سطح حمایت 120 دلار سقوط کند. شکست به زیر سطح 120 دلار می‌تواند قیمت سولانا را تا سطح 100 دلار یا کمتر از آن پایین بیاورد.

پیش بینی قیمت سولانا / نهنگ‌ها در حال خریدند

نهنگ‌ها و دینامیک بازار

در صورت وقوع یک روند فروش گسترده در بازار، دارندگان کوتاه‌مدت، ممکن است به فروش پانیکی روی بیاورند. این امر می‌تواند فرصت‌هایی برای خریداران قدیمی‌تر و نهنگ‌ها ایجاد کند تا سولانای بیشتری را با قیمت‌های پایین‌تر خریداری کنند. در حالی که چنین روندی در حال حاضر مشهود نیست، افت قیمت سولانا به زیر 100 دلار می‌تواند باعث جذب حجم خرید قابل توجهی از سوی نهنگ‌ها شود.

میم کوین جدیدی به نام اسلوتانا (SLOTH) بر روی بلاک‌چین سولانا از زمان راه‌اندازی خود در اول می، افزایش چشمگیری داشته است. این کوین از زمان عرضه خود 550 درصد افزایش یافته و به سرمایه بازار نزدیک به 100 میلیون دلار رسیده است. اسلوتانا هدف دارد تا از اسلرف (SLERF)، که زمانی سرمایه‌ای نزدیک به 500 میلیون دلار داشت اما اکنون به 145 میلیون دلار کاهش یافته است، پیشی بگیرد.

با افزایش علاقه به میم کوین‌ها، اسلوتانا می‌تواند به یک کوین میلیارد دلاری تبدیل شود و خود را به عنوان یک رقیب قوی در بازار معرفی کند.

در مجموع، حرکت فعلی قیمت سولانا و افزایش حجم معاملات نشان دهنده محیط پویای بازار است. بازگشت احتمالی فصل میم کوین‌ها می‌تواند سولانا را به سطوح بالاتری برساند.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ی کافی است. این گزارش توسط تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم، ارائه نمی‌دهد.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جان باختن 4 معدنچی در سمنگان