واکنش جالب مدافع فولاد به تصمیم جنجالی داور بازی با استقلال


با وجود خطای دید صورت گرفته، تصمیم موعود بنیادی‌فر در اعلام ضربه کرنر...
با وجود خطای دید صورت گرفته، تصمیم موعود بنیادی‌فر در اعلام ضربه کرنر منجر به گل استقلال تصمیم درستی بود و بازیکن فولاد هم این موضوع را تایید کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، آبی‌پوشان پایتخت در شب گل‌سازی دوباره ابوالفضل جلالی توانستند بردی ارزشمند را در خانه با ضربه سر تماشایی ایمان سلیمی به‌دست آورند و 3 امتیاز مصاف با فولاد خوزستان را هم از آن خود کردند تا در قامت اولین تیم 60 امتیازیِ لیگ بیست‌وسوم به صدر جدول رقابت‌ها صعود کنند. سلیمی در حالی موفق به‌ثبت گل برتری آبی‌ها شد که صحنه اعلام کرنر منجر به گل استقلالی‌ها، بسیار جنجالی شد و به سرعت تصاویر و ویدئوهای مرتبط با آن در فضای مجازی منتشر شد.

جلال‌الدین ماشاریپوف قصد داشت کار ترکیبی خود با ابوالفضل جلالی را تکمیل کند که توپ به جلالی نرسید و ساسان انصاری با مشایعت خود اجازه داد تا توپ به به بیرون برود و تصور کاپیتان فولاد، اعلام ضربه دروازه به سود تیمش بود اما با این وجود، موعود بنیادی‌فر نقطه کرنر را نشان داد که چند بازیکن فولاد در لحظه اعتراض تندی نسبت به تصمیم بنیادی‌فر داشتند؛ به‌ویژه آنکه ضربه کرنر به‌دست آمده برای استقلالی‌ها با ارسال جلالی و ضربه سر سلیمی به گل برتری برای تیمِ جواد نکونام هم ختم شد.

پای لطف به استقلال به میان آمد!

هواداران پرسپولیس که تیم‌شان در صورت کسب پیروزی استقلال مقابل فولاد خوزستان، صدر جدول را از دست داد، بلافاصله بعد از گل پیروزی‌بخش شاگردان جواد نکونام، در فضای مجازی ویدئوهایی مرتبط با کرنر اعلامی به سود استقلال اعلام کردند و مدعی شدند که این کرنر، هدیه‌ای از سوی موعود بنیادی‌فر بوده و اشتباهات داوری باعث شده تا آبی‌پوشان پایتخت بتوانند برابر حریف خود به پیروزی برسند و صدر جدول را از پرسپولیس پس گیرند.

از اعتراف هافبک فولاد تا تایید کارشناس داوری

احمد آل‌نعمه، مربی تیم فولاد خوزستان در هنگام خروج از ورزشگاه آزادی تهران در گپ‌وگفتی کوتاه با خبرنگاران توضیح داد که حمید بوحمدان در رختکن اعلام کرده توپ به پای او برخورد داشته و به کرنر رفته و تصمیم بنیادی‌فر را تایید کرده است تا با تایید بوحمدان، به سرعت آتش اختلافات و دعواها در فضای هواداری و فضای مجازی فروکش کند. جالب آنکه چند کارشناس داوری هم در اظهارنظری عجیب علیه تصمیم موعود بنیادی‌فر موضع گرفته بودند اما محمدرضا اکبریان، کارشناس داوری «فوتبال 360» در هفته بیست‌وهفتم، تصمیم بنیادی‌فر را تایید کرد و کرنر اعلامی به سود آبی‌ها را تایید کرد.

کارت قرمز جنجالی برای گردان!

شهاب گردان، دروازه‌بان باتجربه فولاد خوزستان بعد از آنکه نبرد تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان به پایان رسید، در اعتراض به تصمیمات موعود بنیادی‌فر به سوی داور مسابقه رفت و اعتراضات تندی به او کرد که در ابتدا بنیادی‌فر به دروازه‌بان فولاد کارت زرد نشان داد اما در ادامه، اصرار گردان بر اعلام ضربه کرنر اشتباه علیه تیمش باعث شد تا بنیادی‌فر او را بعد از پایان مسابقه با کارت قرمز مستقیم اخراج کند! جالب آنکه گردان در حالی با دریافت کارت قرمز وارد تونل ورزشگاه آزادی شد که دقایقی بعد، همبازی‌اش (حمید بوحمدان) اشتباه خود را پذیرفت و تصمیم بنیادی‌فر را تایید کرد!

منبع : قوتبال 360
به اشتراک گذاری
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته