203 همت وام ازدواج پرداخت شده است


203 همت وام ازدواج پرداخت شده است

دبیر ستاد ملی جوانی جمعیت ضمن تشریح اقدامات دولت در اجرای قانون جوانی جمعیت گفت: ۲۰۳ همت وام ازدواج پرداخت شده است.

203 همت وام ازدواج پرداخت شده است

به گزارش راهبرد معاصر. نشست رسانه‌ای دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت صبح امروز با حضور شکیبا محبی‌تبار دبیر ستاد ملی جمعیت و سایر اعضای دبیر خانه این ستاد برگزار شد.

محبی‌تبار در این نشست گفت: رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت هفته آینده از شنبه ۲۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد و عناوین آن با مشورت اهالی هنر اندیشمندان جمع‌بندی شده است. شنبه روز اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت با عنوان خانواده هویت مادری و جوانی جمعیت است.

وی افزود: این مردم هستند که با شناخت و بصیرت خود در صیانت از خانواده نقش ایفا می‌کنند. دولت‌ها بسیاری از ظرفیت‌ها رو صرف حوزه اندیشگاهی می‌کنند از این رو در هفته جوانی جمعیت به عنوان نوآوری جهاد علمی و جوانی جمعیت می‌پردازیم.

محبی‌تبار در ادامه با تاکید بر اینکه روستاها در جایگاه مولد هستند و هنوز تعریف سنتی خانواده در آنجا وجود دارد اظهار داشت: یکی دیگر از عناوین رویداد هفته جمعیت روستا جوانی جمعیت و پیشرفت ایران اسلامی است.

وی در بخش دوم سخنانش به تشریح دستاوردهای دولت در راستای افزایش جمعیت پرداخت و گفت: از جمله این دستاوردها اهدای بالغ بر ۸۰ هزار زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا را می‌توان نام برد.

محبی‌تبار در ادامه گفت: از دستاوردهای دیگر تخفیفات ساخت مسکن برای خانواده‌های سه فرزند به بالا است. انشعابات آب و برق و گاز آن‌ها توسط وزارت نیرو تأمین شده است.

دبیر ستاد ملی جوانی جمعیت بیان کرد: در راستای حمایت از ازدواج دانشجویی ۱۱۰۲ خوابگاه متاهلی تکمیل و ۵۹۳۵ خوابگاه در دست ساخت است.

وی افزود: همچنین ۱.۵ میلیون وام ازدواج و فرزند آوری پرداخت شده است و حجم صف انتظار دریافت وام ازدواج کاهش یافته و در مجموع ۲۰۳ همت وام ازدواج پرداخت شده است./ مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعلام آخرین مهلت ثبت نام سرویس مدارس