رسمی: جدایی ستاره فرانسوی از منچستریونایتد


رسمی: جدایی ستاره فرانسوی از منچستریونایتد

رافائل واران، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، در پایان این فصل از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی واران با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و حالا این باشگاه به‌صورت رسمی اعلام کرد که خبری از تمدید قرارداد این بازیکن نخواهد بود و او در تابستان پیش رو اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

این بازیکن ۳۱ ساله در طول دوران حضورش در منچستریونایتد در ۹۳ بازی با پیراهن این تیم به میدان رفت و موفق شد یک قهرمانی در رقابت‌های جام اتحادیه هم به دست آورد اما مصدومیت‌های متوالی و شرایط نه‌چندان خوب این تیم روی عملکرد او هم تاثیر گذاشت و انتقادهای بسیاری را از او مطرح کرد.

این ستاره فرانسوی با انتشار پیامی ویدئویی در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام رسما این خبر را تایید کرد و گفت: «خطاب به شما هواداران منچستریونایتد، بازی برای این باشگاه خاص و پوشیدن این پیراهن در این چند سال واقعا عالی بود. اولین باری که به‌عنوان بازیکن یونایتد به اولدترافورد رفتم واقعا دیوانه‌کننده بود. جو خیلی عالی بود.

رسمی: جدایی ستاره فرانسوی از منچستریونایتد

من عاشق این باشگاه و هواداران شدم. شما باید برای منچستریونایتد بازی کنید تا درک کنید که چه معنایی دارد. اینجا برای کودکانم خانه بود و همیشه مکانی خاص تا آخر عمر برای من خواهد بود. وقتی که هواداران راهی ومبلی شوند، می‌خواهند این لحظه را تا آخر عمر به یاد داشته باشند. تقسیم کردن این لحظه با آنها واقعا عالی بود. با وجود این واقعیت که ما فصل سختی داشتیم، من نگاه بسیار مثبتی به آینده دارم. مالکان جدید با برنامه مشخص و استراتژی بسیار خوبی قدم به این باشگاه گذاشته‌اند.

شما را در آخرین بازی خانگی این فصل برای خداحافظی کردن در اولدترافورد می‌بینم و مطمئنا روزی بسیار احساسی برای من خواهد بود.»

پیش از این هم بسیاری از رسانه‌های انگلیسی از احتمال جدایی واران در پایان فصل خبر داده بودند. هنوز مشخص نیست که مقصد بعدی این بازیکن چه باشگاهی خواهد بود و قصد دارد فوتبالش را در کدام لیگ ادامه دهد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کلوپ: پس از ازدواجم، لیورپول بهترین تصمیمم بود