با غرامت 1830 میلیارد تومانی از تیم عربستانی/ گایاردو از هدایت الاتحاد برکنار شد


با غرامت 1830 میلیارد تومانی از تیم عربستانی/ گایاردو از هدایت الاتحاد برکنار شد

با اعلام فابریتزیو رومانو، مارسلو گایاردو در انتهای فصل از هدایت الاتحاد برکنار می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور مارسلو گایاردو در الاتحاد به پایان رسیده و سرمربی آرژانتینی پس از کسب نتایج بسیار ضعیف در قهرمان فصل گذشته عربستان، در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

سرمربی موفق ریورپلاته که برای حضور در عربستان به دوران هشت ساله‌اش در تیم مطرح آرژانتینی پایان داده بود، هرگز نتوانست موفقیت‌هایش را در الاتحاد تکرار کند و با آمار فاجعه‌باری این تیم را ترک می‌کند.

گایاردو تاکنون و در 30 مسابقه‌ای که روی نیمکت الاتحاد نشسته است، تنها 14 پیروزی را به دست آورده و در 13 مسابقه نیز تن به شکست داده است. آمار بسیار ضعیف برای تیمی که فصل قبل پس از چهارده سال توانست قهرمان عربستان شود.

فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح دنیای فوتبال با ارسال توییتی در این خصوص نوشت: طبق توافق قبلی با هیئت مدیره الاتحاد، قرارداد مارسلو گایاردو فسخ خواهد شد. همانطور که دیروز گفته بودیم، رابطه بین طرفین تمام شد. گایاردو حاضر نیست که برای پیشروی در مذاکرات، به‌صورت توافقی قراردادش را فسخ کند اما رابطه او با باشگاه کاملاً قطع شده است. او برای فصل جدید، در دسترس است.

با غرامت 1830 میلیارد تومانی از تیم عربستانی/ گایاردو از هدایت الاتحاد برکنار شد

سعودی اسپورت نوشته است که اختلاف و درگیری این سرمربی با کریم بنزما که منجر به غیبت‌های پرتعداد این بازیکن در پروژه‌های الاتحاد شد، اصلی‌ترین دلیل ناکامی گایاردو و اخراج او از این باشگاه است.

این رسانه همچنین مدعی شده که گایاردو بند فسخ 120 میلیون ریال سعودی معادل با 30 میلیون یورو (هزار و 830 میلیارد تومان) دارد که در صورت اخراج، باعث می‌شود او غرامت سنگینی از تیم عربستانی دریافت کند.

لازم به ذکر است که از ژوزه مورینیو، توماس توخل و مارکو سیلوا به‌عنوان سه گزینه احتمالی الاتحاد برای جانشینی گایاردو نام برده می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...