مورد بی‌سابقه / حالا فولکروگ: روش غیرمتعارف دعوت به تیم ملی آلمان


مورد بی‌سابقه / حالا فولکروگ: روش غیرمتعارف دعوت به تیم ملی آلمان

نیکولاس فولکروگ امروز از طریق یک برنامه رادیویی متوجه دعوت خود به تیم ملی آلمان برای یورو 2024 شد.

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس فولکروگ، مهاجم بروسیا دورتموند، برای حضور در یورو 2024 به فهرست تیم ملی آلمان راه یافت. نکته جالب اینجاست که فهرست نهایی به‌صورت کلی اعلام نمی‌شود و ناگلزمان به شیوه‌ای غیرمتعارف در حال درز دادن اسامی ملی پوشان مانشافت است.

فولکروگ امروز از طریق یک برنامه رادیویی در ایستگاه WDR از حضور او در لیست مطلع شد.

مورد بی‌سابقه / حالا فولکروگ: روش غیرمتعارف دعوت به تیم ملی آلمان

فولکروگ در طول برنامه و در تماسی تلفنی گفت: «وقتی به آن فکر می‌کنم احساس غرور می‌کنم. این باعث افتخار من است.»

بازیکن دورتموند فاش کرد که یولیان ناگلزمن، سرمربی تیم ملی آلمان، پس از دو بازی دوستانه اخیر این تیم مقابل فرانسه و هلند به او گفته بود که در یورو 2024 خواهد بود. در رقابت‌هایی که از 25 خرداد تا 25 تیر در آلمان برگزار خواهد شد.

فولکروگ افزود: «در آخرین جلسه تمرینی به‌صورت خصوصی صحبت کردیم. وقتی او چنین چیزی می‌گوید، باید درک کنید که او قصد دارد شما را با خود داشته باشد.»

فولکروگ که 15 بازی ملی انجام داده و 11 گل به ثمر رسانده، پنجمین بازیکنی است که در چند روز گذشته قبل از اعلام رسمی در روز پنجشنبه در ترکیب تیم ملی آلمان قرار گرفته است.

همچنین مشخص شده که نیکو شلاتربک، مدافع دورتموند، از طریق شبکه تلویزیونی ARD به لیست تیم ملی پیوسته است و الکساندر پاولوویچ، هافبک بایرن مونیخ نیز از طریق شبکه RTL متوجه دعوت خود شد. در حالی که مانوئل نویر، دروازه‌بان کهنه‌کار بایرن و جاناتان تاه، مدافع میانی بایرلورکوزن از طریق ویدئوهایی در شبکه‌های اجتماعی، به تیم ملی دعوت شدند.

مورد بی‌سابقه / حالا فولکروگ: روش غیرمتعارف دعوت به تیم ملی آلمان

اتحادیه فوتبال آلمان نام برخی از بازیکنان را پیشاپیش به بیرون درز کرده تا به طرق مختلف هیجان بیشتری به مسابقات بیفزاید.

ناگلزمن قرار است در پایان این ماه تیم خود را جمع کند و تمرینات آماده‌سازی شروع شود. مانشافت در روزهای 3 و 7 ژوئن در بازی‌های دوستانه مقابل اوکراین و یونان به میدان خواهد رفت.

آنتونیو رودیگر و تونی کروس، بازیکنان رئال مادرید، در ابتدای اردوی تدارکاتی و شاید در بازی با اوکراین نیز غایب باشند چرا که درگیر رئال برای فینال لیگ قهرمانان هستند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تایید شد: فلیک فردا با بارسا امضا می‌کند