قطر: حمله به رفح مذاکرات را به تعویق انداخت


قطر: حمله به رفح مذاکرات را به تعویق انداخت

وزیرخارجه قطر در اظهاراتی تاکید کرد که مذاکرات در زمینه آتش بس در غزه تقریبا دچار رکود شده و رخدادهای اخیر در رفح این مذاکرات را به تعویق انداخت.

قطر: حمله به رفح مذاکرات را به تعویق انداخت

به گزارش راهبرد معاصر، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیرخارجه و نخست وزیر قطر امروز در اظهاراتی تاکید کرد که مذاکرات در زمینه آتش بس در غزه تقریباً دچار رکود شده و رخدادهای اخیر در رفح این مذاکرات را به تعویق انداخت.

وی در ادامه افزود: حجم ویرانی‌هایی که هم اکنون در غزه مشاهده می‌کنیم تنها ۱۰ تا ۲۰ درصد از حجم واقعی ویرانی‌ها در این باریکه است و گستردگی ویرانی‌ها در آن بسیار بیشتر از چیزی است که ما تاکنون دیده ایم.

وزیرخارجه قطر تاکید کرد: درباره اینکه اسرائیل چگونه می‌خواهد جنگ را متوقف کند، ابهامات و تردیدهای متعددی وجود دارد. البته قطر هرگز نمی‌خواهد از نقشی که به عنوان میانجی‌گر ایفا می‌کند، مورد سو استفاده قرار گیرد و ما همواره برای هر گونه کمکی آمادگی داریم.

وی افزود: بازگشایی دفتر سیاسی جنبش حماس در قطر یک کانال ارتباطی فعال را برای ما ایجاد کرده است. ما در شرایط کنونی به موضوع میانجی‌گری تمرکز داریم و هنوز زود است که درباره بازسازی غزه صحبت کنیم./ مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه عجیب و غریب دانش‌آموزی به مادرش 4 هزار سال پیش