اونداف و کخ نه تنها ناگلزمان، بلکه همه را متعجب کردند؛/ یک مهاجم و یک مدافع دیگر در لیست آلمان برای یورو


اونداف و کخ نه تنها ناگلزمان، بلکه همه را متعجب کردند؛/ یک مهاجم و یک مدافع دیگر در لیست آلمان برای یورو

دو بازیکن 27 ساله دیگر هم با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال آلمان در لیست این تیم حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال آلمان همچنان با شیوه‎‌ای خلاقانه نام بازیکنان حاضر در لیست یولیان ناگلزمان برای شرکت در مسابقات جام ملت‌های اروپا را منتشر می‌کند و در ادامه این لیست، امروز رسانه رسمی این تیم در اینستاگرام خبر از دعوت رابین کخ مدافع مرکزی آینتراخت فرانکفورت و دنیز اونداف مهاجم گلزن اشتوتگارت داد.

اونداف 27 ساله که به صورت قرضی از برایتون به اشتوتگارت اضافه شده در این فصل از بوندسلیگا عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته برای این تیم در 29 بازی، 18 گل و 10 پاس گل ثبت کند.

رابین کخ هم مدافع 27 ساله‌ای است که از لیدزیونایتد به اینتراخت قرض داده شده و او هم به عنوان مدافع مرکزی این تیم عملکرد خوبی در این فصل داشته تا ناگلزمان را مجاب کند او را هم در لیست خودش قرار دهد.

این لیست قرار است روز پنجشنبه تکمیل شود تا آلمان در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع مسابقات یورو 2024، نخستین تیمی باشد که لیستش را کامل کرده است.

تاکنون مانوئل نویر، نیکو اشلوتربک، جاناتان تاه، روبین کخ، الکساندر پاولوویچ، کریس فوریش و نیکلاس فولکروگ در لیست اصلی این تیم حضور دارند و این فدراسیون هر از گاهی با انتشار یک کلیپ بازیکن جدید لیستش را معرفی می‌کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گل‌محمدی دو سه روز پیش خانه من چای خورد/ اوسمار: نگران چشم‌های مورچه بودم!