برای پیش فصل برنامه دارم ولی؛/ پوچتینو: ماندن در چلسی دست من نیست


برای پیش فصل برنامه دارم ولی؛/ پوچتینو: ماندن در چلسی دست من نیست

مائوریسیو پوچتینو گفت که برنامه او ادامه کار در چلسی است ولی تصمیم نهایی با او نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در هفته‌های اخیر اوج گرفته و حالا خودش را به رتبه هفتم رسانده، امشب در بازی معوقه خود به مصاف برایتون خواهد رفت و اگر برنده شود و نیوکسل برابر یونایتد امتیاز بدهد، می‌تواند یک پله صعود کند.

برای پیش فصل برنامه دارم ولی؛/ پوچتینو: ماندن در چلسی دست من نیست

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری این بازی در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: «این خبر بسیار خوبی در بازی گذشته بود که بازیکنان زیادی به فرم خوبشان برگشتند. چیلول واقعاً نزدیک است، اما او هنوز 100 درصد نیست. کارنی چوکوومکا نیز به همچنین. ما باید شرایط هر دو را ارزیابی کنیم تا ببینیم آیا آنها می‌توانند بخشی از تیم باشند یا خیر.»

پوچ در مورد بازی با برایتون گفت: «مهم این است که ذهنیتی قوی و البته واقعا باور به پیروزی داشته باشیم. درست است که هر دو بازی باقی‌مانده واقعا سخت خواهند بود اما ما به خودمان اطمینان داریم. تیم در نیم فصل دوم خوب بوده و در 26 یا 27 بازی اخیر خیلی خوب کار کرده‌ایم. ما باید این مسیر را ادامه دهیم و سعی کنیم بهترین بازی خود را ارائه دهیم.»

سهمیه اروپایی: «مردم در مورد خیلی چیزها زیاد صحبت می‌کنند. به نظر من و با توجه به روزهای سختی که در 10 ماه گذشته پشت سر گذاشته‌ایم، سهمیه اروپا پاداش بسیار خوبی خواهد بود.»

مربی آرژانتینی در مورد آینده گفت: «ما در حال برنامه‌ریزی برای فصل بعد هستیم و روی این موضوع کار می‌کنیم. من همیشه سعی می‌کنم مثبت باشم و سعی می‌کنم احساساتم را به شما و مردم منتقل کنم. من هرگز نگفتم که به آینده فکر نمی‌کنم. ما به آینده فکر می‌کنیم و برنامه‌ریزی برای پیش فصل نیز وجود دارد اما اینجا بودن یا نبودن در دست من نیست.»

آیا فصل چلسی موفق بوده؟ «به‌خاطر 10 بازی اول فصل تنبیه شدیم ولی من می‌خواهم مثبت فکر کنم. فصل آینده را شروع خواهم کرد و دیگر نمی‌خواهم بگویم تیمی جوان هستیم یا در مورد مصدومیت‌ها صحبت کنم. امیدوارم بتوانیم در مورد تحولات تیم و بحث‌های تاکتیکی حرف بزنیم.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برای آبادان و تیمش که دلتنگش می‌شویم/ باور بزرگ در برزیل ایران: زود بر می‌گردیم