بازداشت مرد 10 میلیاردی در شهرری / شگردش برای پولدار شدن خاص بود


بازداشت مرد 10 میلیاردی در شهرری / شگردش برای پولدار شدن خاص بود

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه فردی با ترفند های مختلف خود را خریدار ملک معرفی و در خرید ملکی به ارزش 10 میلیارد ریال، از...

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه فردی با ترفند های مختلف خود را خریدار ملک معرفی و در خرید ملکی به ارزش 10 میلیارد ریال، از شاکی کلاهبرداری کرده بود، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان بلافاصله در این رابطه اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را شروع کردند، افزود: با تلاش صورت گرفته توسط کارآگاهان روز گذشته محل اختفای متهم شناسایی که در عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به یک فقره کلاهبرداری از شهروندان به ارزش 10 میلیارد ریال اعتراف کرد، یاد آور شد: متهم در نهایت بعد از تکمیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ "طرهانی" در پایان خاطر نشان کرد: انتظار ما از مردم عزیز نیز این است که در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


بازداشت مرد 10 میلیاردی در شهرری / شگردش برای پولدار شدن خاص بود

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حال امیر تتلو در زندان بد شد؟