هتل های نزدیک حرم


مهم‌ترین جاذبه مشهد، حرم امام رضا (ع) است که سالانه مسافران زیادی برای زیارت این مکان مقدس به مشهد سفر می‌کنند. اغلب زائران تمایل دارند که در نزدیکی حرم اقامت کنند. به همین دلیل، به ‌سراغ هتل‌های نزدیک ورودی‌های اصلی یا خیابان‌های منتهی به حرم می‌روند.

مسافران با اقامت در هتل های نزدیک حرم امام رضا، هر وقت که اراده کنند، می‌توانند در حرم باشند. بااین‌اوصاف متحمل هزینه‌های رفت‌وآمد برای رسیدن به مرکز شهر نخواهند شد. ما در این پست، لیستی از هتل‌های نزدیک حرم را به شما معرفی کردیم تا انتخاب برایتان آسان شود.

هتل های نزدیک حرم در چه محله هایی وجود دارند؟

حرم امام رضا در مرکز شهر مشهد قرار دارد و محدوده اطراف آن همواره شلوغ و پرترافیک است. هتل‌ های نزدیک حرم در خیابان‌هایی همچون نواب صفوی، امام رضا، طبرسی و شیرازی قرار گرفته‌اند که یک ستاره تا ۵ ستاره هستند.

برخی از هتل‌های نزدیک حرم، چشم‌انداز خوبی به حرم دارند. این هتل‌آپارتمان‌ها معمولا یک تا ۳ ستاره هستند و در خیابان‌هایی مانند امام خمینی، نواب صفوی، امام رضا و حوالی فلکه آب استقرار یافته‌اند.

هتل های ۵ ستاره مشهد نزدیک حرم

هتل درویشی، هتل قصر طلایی مشهد، ارغوان، الماس و قصر مشهد، چندی از بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد هستند که اکثر آن‌ها در خیابان‌های شیرازی، امام رضا، شهید شوشتری و نواب صفوی قرار دارند. فاصله این هتل‌ها تا اماکن توریستی مانند مسجد گوهرشاد، موزه مردم‌شناسی، بازار فرش، موزه آستان، مدرسه عباسقلی‌خان شاملو، مجتمع تجاری آلتون و مجتمع تجاری زیست خاور چندان زیاد نیست.

این هتل‌ها امکانات رفاهی و تفریحی فراوان مانند باشگاه بدن‌سازی، فضای بازی کودکان، مرکز خرید، اتاق وی.آی.پی، رستوران، گیم‌نت، خدمات پذیرایی CIP در بدو ورود، فضای سبز، ترانسفر رایگان به حرم، سالن بیلیارد و اتاق جلسات دارند. اگر بودجه زیادی بری سفر کنار گذاشته‌اید، حتما در این هتل‌ها اقامت کنید.

هتل‌ های ۴ ستاره مشهد نزدیک حرم

ازجمله هتل‌های ۴ ستاره مشهد که در نزدیکی حرم قرار دارند، می‌توان الماس نوین، تارا، مینو، آراد، کیانا، فردوس، سارینا، اترک و مشهد را نام برد که می‌توانید برای یک زیارت آسان در آن‌ها اقامت کنید.

بیشتر هتل‌های ۴ ستاره مشهد در خیابان‌های نواب صفوی، اندرزگو، امام خمینی، شیرازی و طبرسی هستند. اقامت در این هتل‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا از جاذبه‌های تاریخی مشهد مانند آرامگاه شیخ نخودکی، خانه تاریخی توکلی، برج تجاری آکسون، حمام و مسجد شاه، بازار رضا، مجتمع تجاری آرمان، مصلی مشهد و خانه ملک بازدید کنید.

هتل‌های ۴ ستاره هم از امکانات نسبتا خوبی برخوردار هستند. صندوق امانات، پارکینگ، اینترنت رایگان، کافی‌شاپ، رستوران، مجموعه ورزشی، فضای سبز، استخر، سونا، جکوزی و خدمات ترانسفر فرودگاهی ازجمله امکانات هتل‌های ۴ ستاره مشهد در نزدیکی حرم هستند.

هتل های ۳ ستاره مشهد نزدیک حرم

اغلب هتل‌های ۳ ستاره مشهد در خیابان‌های امام رضا، امام خمینی، نواب صفوی، اندرزگو و طبرسی قرار دارند. اگر عادت دارید که با وسایل نقلیه بین مسیرها جابه‌جا شوید، کمتر از ۱۲ دقیقه پیاده‌روی تا ایستگاه دارید.

با اقامت در هتل‌های ۳ ستاره مشهد مانند فیروزه توس، ثامن، میامی، حلما، آدینا، شیراز و تبرک، به مکان‌های توریستی مانند مجتمع تجاری زیست خاور، خانه تاریخی داروغه، حمام و مسجد شاه، سرای عزیزالله اف، گنبد سبز، مدرسه عباسقلی‌‌خان شاملو و بازار فرش نزدیک هستید.

اگر در مورد امکانات هتل‌های ۳ ستاره کنجکاو هستید، باید بگوییم این اقامتگاه‌ها در قیاس با هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره چندان پیشرفته نیستند. بااین‌حال شما می‌توانید به اینترنت رایگان، رستوران، پارکینگ، صندوق امانات و خدمات خانه‌داری دسترسی داشته باشید.

هتل‌ آپارتمان های مشهد نزدیک حرم

اغلب هتل‌آپارتمان‌هایی که در نزدیکی حرم امام رضا واقع شده‌اند، در حقیقت فاصله یک تا ۲ کیلومتر تا بارگاه دارند. شما چشم‌انداز زیبایی از حرم را در این اقامتگاه‌ها می‌بینید. همچنین به جاذبه‌هایی مانند خانه داروغه، بازار رضا، مسجد گوهرشاد و مجتمع تجاری آرمان هم نزدیک هستید و بازدید از آن‌ها وقت زیادی از شما نمی‌گیرد.

هتل‌آپارتمان‌های نزدیک حرم به رستوران مجهز هستند و برای ارائه وعده‌های غذایی مفصل پرسنلی حرفه‌ای دارند. همچنین مسافران می‌توانند به‌طور رایگان خودروی خود را در پارکینگ‌ این هتل‌‌ها پارک کنند و از امنیت آن مطمئن باشند.

در این هتل‌آپارتمان‌ها به امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، حمام، لوازم ‌بهداشتی، آشپزخانه، اینترنت رایگان و فضای سبز دسترسی دارید. خلاصه بگوییم که همه‌چیز برای یک اقامت آسان و لذت‌بخش برایتان مهیاست.

با اسنپ تریپ، نگران اقامتگاه خود در مشهد نباشید

مشهد از مقاصد زیارتی پرطرفدار در بین مسلمانان است. البته که حس خوب زیارت در مشهد می‌تواند با پذیرایی مسافران در هتل‌های نزدیک حرم چندبرابر شود چون هر زمان که مسافران اراده کنند، در کوتاه‌ترین فاصله زمانی می‌توانند به حرم دسترسی داشته باشند.

اگر زیارت مهم‌ترین اولویت شما از سفر است، پیشنهاد می‌کنیم قبل‌از اینکه راهی سفر شوید لیست هتل های مشهد را در اسنپ تریپ مشاهده کنید و ازلحاظ نزدیکی آن‌ها به حرم، تشخیص دهید که کدام ‌یک مناسب اقامت شما هستند.

اپلیکیشن اسنپ تریپ با این هدف راه‌اندازی شد تا زمینه سفری راحت را برای مسافران فراهم بکند. شما بعداز تهیه بلیط و رزرو اقامتگاه خود می‌توانید با خیالی راحت ساک سفر را ببندید و برای زیارت و سیاحت در مشهد آماده باشید.

جمع‌بندی

با رزرو هتل‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم و آنچه که در اپلیکیشن اسنپ تریپ به شما نمایش داده می‌شود، در بهترین اقامتگاه‌های مشهد درحالی اقامت خواهید داشت که بارگاه طلایی حرم ثامن‌الحجج چشمان‌تان را بنوازد و بتوانید در هر زمانی که دل‌خواه شما بود، در حرم باشید.

در میان هتل‌های نزدیک حرم، شما گزینه‌های متعددی پیش رو دارید. این هتل‌ها با ستاره، امکانات و سطح کیفی متفاوت وجود دارند. این یعنی شما با هر بودجه‌ای که سفر کرده‌اید، می‌توانید اقامتگاه مناسب خود را انتخاب کنید. اسنپ تریپ، راه درست را به شما نشان می‌دهد و کمک می‌کند تا بدون معطلی در شهر شلوغ مشهد، محل اقامت خود را مشخص کنید.

سوالات متداول

نزدیک‌ترین هتل به حرم امام رضا کدام هتل است؟

هتل ۵ ستاره الماس، نزدیک‌ترین اقامتگاه به حرم امام رضا است که امکانات خیلی خوب و کاملی را به مسافران ارائه می‌دهد.

منظور از هتل‌آپارتمان چیست؟

هتل‌آپارتمان که به آن سوئیت هم می‌گویند، یک مکان اقامتی اجاره‌ای است. هتل‌آپارتمان‌ها دارای واحدهای مستقلی هستند که با امکانات مختلف به مسافران اجاره داده می‌شوند.

با اقامت در هتل‌های نزدیک حرم به کدام جاذبه‌ها می‌توان دسترسی داشت؟

جاذبه‌هایی همچون مسجد گوهرشاد، بازار رضا، مجتمع تجاری آلتون، موزه مردم‌شناسی، مجتمع تجاری زیست خاور، مجتمع تجاری آرمان، مصلی مشهد و خانه تاریخی داروغه نزدیک حرم هستند و می‌توان با اقامت در هتل‌های نزدیک حرم به آن‌ها دسترسی داشت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راز سیاه مرد جوان در مسافرخانه لو رفت! / عروس عمو همه چیز را در کلانتری گفت