زورگیر خشن و بی رحم اراک زمینگیر شد + جزییات


زورگیر خشن و بی رحم اراک زمینگیر شد + جزییات

به گزارش رکنا، سردار هادی رفیعی‌کیا افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت به عنف در مغازه‌ای در شهرستان اراک، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پرونده به ماموران پلیس...

به گزارش رکنا، سردار هادی رفیعی‌کیا افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت به عنف در مغازه‌ای در شهرستان اراک، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پرونده به ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی ارجاع و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

وی بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران در این زمینه، فردی که با ضرب و شتم اقدام به زورگیری کرده بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به زورگیری از صاحب یک واحد صنفی به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد و برای رهایی از قانون، پیشنهاد چهار قطعه سکه تمام بهار آزادی را به ماموران وظیفه شناس داده بود که ماموران وظیفه‌شناس ضمن رد رشوه، موضوع را در پرونده متهم درج کردند.

سردار رفیعی‌کیا عنوان کرد: متهم تاکنون به چهار فقره سرقت به عنف با همدستی ۲ نفر دیگر و یک نفر خریدار اموال مسروقه اعتراف کرده است.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد و تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: پلیس همواره در خدمت‌گذاری به مردم آماده است و با قاطعیت، اشرافیت و تسلط اطلاعاتی با اینگونه اعمال مجرمانه بطور جدی و قاطعانه برخورد می‌کند.


زورگیر خشن و بی رحم اراک زمینگیر شد + جزییات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟