پیشروی نیروهای مسلح روسیه تا عمق خطوط دفاعی دشمن در منطقه خارکف


پیشروی نیروهای مسلح روسیه تا عمق خطوط دفاعی دشمن در منطقه خارکف

وزارت دفاع روسیه: واحدهای یگان "مرکز" مواضع تاکتیکی خود را بهبود بخشیدند و 8 ضد حمله را دفع کردند، کی یف در یک روز 405 نظامی خود را از دست داد

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در نتیجه عملیات فعال، واحدهای گروه نیروهای "شمال" روستای بوگرواتکا در منطقه خارکف را آزاد کردند و تا عمق دفاع دشمن پیشروی کردند.
در مجموع نیروهای مسلح اوکراین 135 نفر، سیستم های پدافند هوایی ومپایر و سیستم پرتاب Strela-10، دو خودروی زرهی زرهی، هفت خودرو، یک هویتزر D-20، یک گلوله خودکششی ضد هوایی Gepard و سه اسلحه خودکششی گووزدیکا را در این مسیر از دست دادند.
علاوه بر این در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: «واحدهای یگان "مرکز" مواضع تاکتیکی خود را بهبود بخشیدند و 8 ضد حمله را دفع کردند، کی یف در یک روز 405 نظامی خود را از دست داد. نیروهای روسیه کارگاه تولید و ذخیره پهپادهای تهاجمی اوکراین را منهدم کردند، انبارهای مهمات و سوخت اوکراین نیز هدف قرار گرفت».
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای یگان "مرکز" مواضع تاکتیکی خود را بهبود بخشیدند و 8 ضد حمله را دفع کردند، کی یف در یک روز 405 نظامی خود را از دست داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: "واحدهای گروه نیروهای "غرب" مواضع سودمندتری به دست آوردند، و نیروهای اوکراینی را در مناطق مختلف لوهانسک و دونستک هدف قرار دادند، همچنین پنج ضدحمله ینروهای اوکراینی را دفع کردند، که طی آن، حدود 120 پرسنل نظامی اوکراینی کشته یا زخمی شده، همچنین دو خودروی زرهی، دو خودرو انواع دیگر، یک هویتزر دی-20، یک هویتزر دی-30، یک سامانه ام 119 ساخت آمریکا نیز منهدم شد."
این وزارتخانه افزود: "یگان‌های گروه "مرکز" موقعیت تاکتیکی را بهبود بخشیدند و همچنین هشت ضدحمله گروه‌های تهاجمی اوکراین را دفع کردند. دشمن حدود 405 پرسنل نظامی، سه دستگاه خودرو، یک دستگاه توپخانه خودکششی پالادین ساخت آمریکا و یک هویتزر دی-30 را از دست داد."

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سرنگونی 3 پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه