شب‌های روشن کهریزک با درخشش هنرمندان/ وسط همه شلوغی ها برای لبخند تو وقت دارم + فیلم


شب‌های روشن کهریزک با درخشش هنرمندان/ وسط همه شلوغی ها برای لبخند تو وقت دارم + فیلم

به گزارش خبرنگار رکنا، گرشا رضایی، آصف آریا، امید حاجیلی، ناصر زینعلی، محسن ابراهیم‌زاده، مصطفی راغب و حجت اشرف زاده از جمله هنرمندانی بودند که به‌صورت افتخاری در این جشنواره حاضر شده و...

به گزارش خبرنگار رکنا، گرشا رضایی، آصف آریا، امید حاجیلی، ناصر زینعلی، محسن ابراهیم‌زاده، مصطفی راغب و حجت اشرف زاده از جمله هنرمندانی بودند که به‌صورت افتخاری در این جشنواره حاضر شده و هنرنمایی کردند. اجرای زنده ترانه‌های درخواستی مددجویان، بازدید از بخش‌های مختلف و عیادت بیماران بستری،و گپ و گفت صمیمی هنرمندان با مددجویان، خاطرات ماندگار و شیرینی برای ساکنان این خانه ساخت.

به گزارش خبرنگار رکنا،استقبال کارکنان و قول هنرمندان علاوه بر حضور پرتعداد سالمندان، معلولین و بیماران مبتلابه ام اس، پرستاران و سایر کارکنان آسایشگاه به‌اتفاق خانواده‌هایشان از این قافله عقب نماندند و برای دیدن و شنیدن هنرنمایی هنرمندان محبوب کشور راهی کهریزک شدند. پس از پایان مراسم هنرمندان به مددجویان و کارکنان مرکز قول دادند در مناسبت‌های آینده باز هم به دیدار ساکنان این مرکز بیایند و با هنرنمایی خود، شادی را به این خانواده بزرگ هدیه کنند.

شب‌های روشن کهریزک با درخشش هنرمندان/ وسط همه شلوغی ها برای لبخند تو وقت دارم + فیلم

حنجره‌ام با این اجراها بیمه می‌شود.

ششمین شب جشنواره با حضور مصطفی راغب یکی از خاطره‌انگیزترین شب‌های این جشنواره بود. سالن مهر آسایشگاه کهریزک با صدای جادویی این خواننده و ابراز احساسات مخاطبان، و از آن مهم‌تر ملاقات گرم و صمیمانه او با مددجویان و گرفتن عکس سلفی با آنها مملو از شادی و سرور بود. این هنرمند که پیش از این هم در مرکز خیریه کهریزک برنامه اجرا کرده، درباره حضور دوباره‌اش به خبرنگار رکنا گفت: «اجرا در این مراکز برای من قابل قیاس با سایر اجراها نیست چرا که زمانی که به مراکز خیریه قدم می‌گذارم فکر میکنم به بهشت قدم نهاده ام و خداوند مرا در آغوش گرفته است.» او در حالی که از ابراز لطف و احساسات مددجویان، سالمندان و معلولان مرکز به وجد آمده بود،ادامه داد: « به این مسئله اعتقاد دارم که حنجره و زندگی هنری من با حضور در این مراکز بیمه می‌شود.»راغب تفاوت اجرا در برج میلاد و سالن مهر آسایشگاه کهریزک را در نگاه خاص مددجویان دانست و یکی از زیباترین آهنگ‌هایش را به نام «همینه عشق» تقدیم به مددجویی به نام مهرداد خراسانی از طرفداران پروپا قرص خود کرد.

همچنین محمد علی احمدی تنکابنی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موسسه خیریه کهریزک دلیل برگزاری جشنواره بهاره کهریزک را در این دانست که در آسایشگاه کهریزک با توجه به شعار کهریزک مکانی برای زندگانی،در این مجموعه هدف فقط تامین نیاز های اولیه مددجویان نمی‌باشد بلکه با توجه به نیازهای روحی و عاطفی توانخواهان و سالمندان، در قالب یک تقویم مناسبتی،برنامه های متنوع پزشکی،فرهنگی،هنری،حتی کهریزکی در طی،سال با آیتم های مختلف برنامه ریزی میشود.تنکابنی،دستاوردهای هنری کهریزک را در سال ۱۴۰۲ ،برای هر مددجو ۲۷دقیقه در طول یک ماه اعلام کرد که با شروع سال جدید و برگزاری اولین جشنواره بهاره سعی دارد با کادر حرفه ایی روابط‌عمومی کهریزک و حمایت نیکوکاران سرانه فرهنگی مددجویان فرهنگی را بالا ببرد.


شب‌های روشن کهریزک با درخشش هنرمندان/ وسط همه شلوغی ها برای لبخند تو وقت دارم + فیلم

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کلاهبرداری برای آزادی یک زندانی تهرانی