استفاده از قدرت آموزش خصوصی: راهی به سوی تسلط بر زبان انگلیسی


استفاده از قدرت آموزش خصوصی: راهی به سوی تسلط بر زبان انگلیسی

یک دانش آموز، دانشجو یا هر فردی با هر نقشی در جامعه می‌تواند شیفته یادگیری زبان انگلیسی باشد. جدا از وظیفه دانش‌آموزی یا دانشجویی، یادگیری و تسلط به این زبان خواسته افراد زیادی در روزگار حاضر است. برای رسید به این هدف می‌توانید از قدرت آموزش خصوصی استفاده کنید.

استفاده از قدرت آموزش زبان انگلیسی خصوصی راهی به سوی تسلط به زبان انگلیسی است. راهی که با انتخاب یک معلم خصوصی ماهر و با تجربه تبدیل به مسیری راحت با مناظر چشم‌نواز می‌شود. راهی که مسیری لذت‌بخش خواهد داشت و هدف تنها رسیدن به مقصد نخواهد بود. در مقاله پیش‌رو با ما همراه باشید تا بیشتر با مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی، مهارت‌های لازم و بهترین منابع آن آشنا شوید.

مزایای آموزش خصوصی زبان انگلیسی و استفاده بهینه از آن

آموزش خصوصی زبان انگلیسی مزایای زیادی دارد. اولین و مهمترین مزیت، پیشبرد هدفمند جلسات آموزشی متناسب با مهارت‌های زبانی گفتاری، شنیداری، خواندن، نوشتن است. مقاله استفاده از قدرت آموزش خصوصی: راهی به سوی تسلط بر زبان انگلیسی، از وب‌سایت FluentU مزایای آموزش خصوصی زبان انگلیسی و نحوه استفاده بهینه از آن را شرح می‌دهد. برخی از مزایا در ادامه شرح داده شده‌اند.

  • استفاده از بهترین و به‌روزترین منابع آموزشی: کتاب‌های درسی، کتاب‌های کمک آموزشی، نرم‌افزار‌های آموزشی و وب‌سایت‌های آموزشی. منابعی که باتوجه‌به هدف به کار گرفته می‌شوند.
  • آمادگی کامل برای آزمون‌های زبان انگلیسی: آیلتس، تافل، PTE، با کار کردن روی مهارت‌های یادگیری شامل مدیریت زمان، تمرکز، تفکر انتقادی، حل مسئله.
  • همراهی و انگیزه‌بخشی به زبان‌آموز برای بهبود مهارت‌های اصلی و پایه و در نتیجه رسیدن به سطح تسلط در مدت زمان کمتر.

مزایای گفته شده در کنار تسلط و مهارت معلم، قدرت آموزش خصوصی را نشان می‌دهند. موارد گفته شده را می‌توانید در رزومه معلم‌هایی که وب سایت‌های بین‌المللی Preply و Verbling معرفی می‌کنند، ببینید.

راز موفقیت در تسلط به زبان انگلیسی

استفاده از قدرت آموزش خصوصی: راهی به سوی تسلط بر زبان انگلیسی

موفقیت در تسلط به زبان انگلیسی یک شبه به دست نمی‌آید. برای درسی مانند زبان انگلیسی که زبان مادری نیست، ره صد ساله در یک شب طی نمی‌شود.

  • تقویت مهارت: مهارت‌های زبانی و گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن، مهارت‌های اصلی زبان انگلیسی هستند. راز یک معلم موفق که می‌خواهد دانش‌آموزانش به تسلط در زبان انگلیسی برسند، تقویت این ۴ مهارت است. ۴ مهارتی که خود دبیر بر آن‌ها مسلط است و می‌تواند تجربه و مهارت خود را به شاگردانش منتقل کند.
  • استفاده از منابع: راز موفقیت در تسلط به زبان انگلیسی استفاد از منابع به‌روز و صحیح است. منابعی که معلمان در وب‌سایت‌های VIPKid و italki نیز از آن‌ها برای تدریس زبان استفاده می‌کنند. هر زبان‌آموز یا معلمی باید بهترین منابع را در اختیار داشته باشد تا بتواند به کمک آن‌ها مسیر تسلط به زبان انگلیسی را هموار کند.

به کمک آموزش خصوصی می‌توانید مهارت‌های خود را از طریق بهترین منابع و بهترین معلم‌ها تقویت کنید. این موضوع در مقاله راز‌های موفقیت در آموزش خصوصی زبان انگلیسی با ارائه راهکار‌هایی برای استفاده بهینه از کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی و رسیدن به تسلط بر زبان در وب‌سایت English Online نیز بررسی شده است.

انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی برای رسیدن به تسلط

مقاله‌ای تحت عنوان چگونه با آموزش خصوصی به سطح تسلط بر زبان انگلیسی برسید، در وب‌سایت British Council منتشر شده است. این مقاله نکاتی را برای انتخاب معلم خصوصی مناسب و استفاده موثر از کلاس‌های خصوصی ارائه می‌دهد. این نکات برای همه معلمان در همه کشور‌ها صدق می‌کند.

  • سابقه تدریس مرتبط
  • تسلط کامل به مهارت‌های اصلی زبان انگلیسی
  • انعطاف‌پذیری
  • داشتن مهارت‌های نرم

همچنین هزینه تدریس خصوصی یکی از فاکتور‌هایی است که والدین دانش‌آموزان و زبان آموزانی که بودجه محدودی دارند به آن اهمیت می‌دهند. از نظر برخی والدین بهترین معلم کسی است که با هزینه‌ای مناسب‌تر تدریس کند.

نرخ‌های پرداختی معلمان خصوصی در ایالات متحده در انجمن ملی تدریس خصوصی (NTA) به عنوان سازمان غیرانتفاعی پشتیبان مربیان خصوصی مشخص می‌شود. در ایران نیز پلتفرم‌های آنلاین مانند ایران مدرس، استادبانک و سفیر نرخ‌های معلم‌های خصوصی زبان انگلیسی را ارائه می‌دهند.

معرفی منابع برتر انتخاب معلم برتر در تدریس زبان انگلیسی

برای آمادگی آزمون‌های زبان انگلیسی مانند آیلتس، تافل، PTE می‌توانید معلم‌های خصوصی بین‌المللی بگیرید. کالج بورد یک سازمان غیرانتفاعی است که آزمون‌های استاندارد مانند SAT و ACT را ارائه می‌دهد. از این وب‌سایت می‌توانید اطلاعاتی در مورد هزینه‌های آمادگی آزمون با معلم خصوصی کسب کنید.

انجمن معلمان زبان آمریکایی (ACTFL) نیز سازمان جهانی دیگری برای معلمان زبان‌های خارجی است. وب سایت ACTFL اطلاعاتی در مورد حقوق و مزایای معلمان زبان‌های خارجی در ایالات متحده ارائه می‌دهد.

از هر دو وب‌سایت در صورت تمایل می‌توانید معلم خصوصی زبان انگلیسی استخدام کنید. در ایران نیز پلتفرم‌های کاربردی و عالی برای یادگیری زبان انگلیسی به کمک معلم خصوصی وجود دارد. ایران مدرس، استاد سلام، سفیر، پرش، تدریس خصوصی و استادبانک برترین‌ها هستند.

استادبانک، جامع‌ترین بانک معلم‌های خصوصی زبان انگلیسی

یکی از پلتفرم‌های برتر در ایران برای ارتباط بین معلم خصوصی و دانش‌آموز، استادبانک است. این پلتفرم داخلی بیش از هزار معلم از سراسر ایران دارد. معلم‌هایی که با استادبانک همکاری می‌کنند در رشته‌ها و گروه‌های درسی خود مهارت و تخصص را در کنار تجربه بالا دارند. به همین سبب اغلب آن‌ها جلسات موفق زیادی داشته‌اند.

برای استفاده از قدرت آموزش خصوصی به عنوان راهی به سوی تسلط بر زبان انگلیسی می‌توانید از معلم‌های زبان ماهر این مجموعه استفاده کنید. معلم‌هایی که هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی تدریس می‌کنند. به کمک استادبانک می‌توانید از آن سر دنیا با معلمان فارسی زبان تدریس خصوصی بگیرید و در آزمون‌های بین‌المللی و فاینال خود موفق شوید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| نحوه کاشت انبه با کمک هسته انبه در گلدان