تک رقمی شدن نرخ بیکاری در استان/ استاندار لرستان خبر داد


تک رقمی شدن نرخ بیکاری در استان/ استاندار لرستان خبر داد

به گزارش رکنا از لرستان، ابوطالب شفقت عصر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور امام جمعه شهرستان، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، معاون اقتصادی، فرماندار و مدیران دستگاه اجرای استان و...

به گزارش رکنا از لرستان، ابوطالب شفقت عصر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور امام جمعه شهرستان، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، معاون اقتصادی، فرماندار و مدیران دستگاه اجرای استان و شهرستان دورود برگزار شد، گفت: شهرستان دورود دارای مشکلات زیرساختی هست که نمیتوان گفت قابل رفع نیست، من به عنوان یک خادم مردم، بر رفع این مشکلات تاکید میکنم و انتظار دارم مدیران دستگاه‌های اجرایی از تمام ظرفیت خود استفاده نمایند.

شفقت افزود: با تلاش‌های مضاعف می توانیم نرخ بیکاری در استان را تک رقمی کنیم.این مقام مسئول ادامه داد: همه ما نسبت به این مسئله مسوول هستیم.

استاندار لرستان اظهار کرد: بانک ها به عنوان یک حوزه اقتصادی مشکلات پیش رو را با ما برای رفع موانع تولید و تسهیلات اشتغالزایی مطرح کنند.

وی تصریح نمود: بانک ها می‌توانند با راهکارهای مناسب و تخصصی، واحد‌های صنعتی نیمه تمام و راکت در جهت احیاء کمک کنند.

شفقت در پایان گفت: شهرستان دورود در بحث گردشگری دارای ظرفیت و پتانسیل بالقوه‌ای قرار دارد که اداره کل میراث و گردشگری راهکارها و طرح‌های مطالعه‌ای خود را برای برای استفاده از این ظرفیت‌ها انعکاس نماید.

مهدی زکی پور/لرستان


تک رقمی شدن نرخ بیکاری در استان/ استاندار لرستان خبر داد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

طعنه جواد نکونام به دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان