جدیدترین خبر از پرونده فساد در فوتبال


جدیدترین خبر از پرونده فساد در فوتبال

پای یکی از معاونان وقت شرکت مس، به ماجرای فساد فوتبالی در یکی از تیم‌های زیرمجموعه این باشگاه باز شده و تحقیقات در این مورد همچنان ادامه دارد.

یکی از معاونان سابق شرکت مس از جمله متهمان پرونده بزرگ فساد در فوتبال است که بر اساس اظهارات برخی دیگر از متخلفان این پرونده تحت تعقیب قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، «میم.الف» معاون وقت شرکت مس یکی از حامیان جدی «م.ز» مدیرعامل اسبق باشگاه بوده و به همین دلیل اتهاماتی به وی نسبت داده شده و در روند تحقیقات از او بازجویی خواهد شد.

این معاون شرکت مس علاقمند به مداخله در مسائل و فعالیت‌های ورزشی شرکت بوده و با سرمربی و مدیرعامل وقت تیم فوتبال نیز در مقطع بروز تخلفات مورد ذکر ارتباط نزدیکی داشته است.

جدیدترین خبر از پرونده فساد در فوتبال

مدیرعامل اسبق شرکت مس پس از مشاهده گزارش تخلفات در سال 1401 نسبت به برکناری مدیر مالی وقت این شرکت که همزمان مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان بود، اقدام کرد و معاون یاد شده نیز به همین دلیل از سمت خود کنار گذاشته شد.

بر این اساس به نظر می‌رسد اخبار و گزارش‌هایی که تا امروز منتشر شده تنها بخشی از اطلاعات مرتبط با این پرونده است و روند تحقیقات در خصوص متخلفان فوتبالی و غیر فوتبالی که با شکایت شرکت مس از حدود یک سال پیش آغاز شده همچنان با جدیت از ناحیه نهادهای مربوطه دنبال می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟