تازه‌وارد لیگ حکم سقوط نفت آبادان را امضا می‌کند!


تازه‌وارد لیگ حکم سقوط نفت آبادان را امضا می‌کند!

شمس آذر در اولین فصل حضورش در لیگ برتر ضمن شگفتی‌سازی اکنون در آستانه ثبت یک اتفاق تلخ برای فوتبال آبادان نیز قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر به هفته‌های پایانی خود رسیده است و استقلال و پرسپولیس در تاریخی‌ترین کورس برای دستیابی به عنوان قهرمانی قرار دارند و در پایین جدول اما معادلات پیچیده‌ای برای سقوط دو تیم شکل گرفته است. نفت آبادان، استقلال خوزستان، نساجی قائمشهر، فولاد خوزستان و پیکان تهران پنج تیمی هستند که همچنان در منطقه سقوط قرار دارند و تکلیف آنها طی دیدارهای باقیمانده مشخص خواهد شد.

با این حال شاید یکی از حساس‌ترین بازی‌‎های هفته آتی لیگ برتر جدال نفت آبادان در خانه برابر شمس آذر قزوین باشد. شاگردان سعید دقیقی که در اولین تجربه حضورشان در لیگ برتر شگفتی ساز ظاهر شده‌اند و در بالای جدول علیرغم کسر سه امتیاز قرار گرفته‌اند. آنها باید در آبادان و در شرایطی که بازی رفت را در خانه با تساوی بدون گل پایان داده‌اند، مقابل نفت قرار گیرند. کسب امتیاز از این جدال توسط شمس آذر می‌تواند حکم سقوط زودهنگام نفت آبادان را امضا کند.

باید دید شمس آذر که فصل گذشته با قهرمانی در لیگ آزادگان جواز صعود به لیگ برتر را دریافت کرده بود، اکنون در این جدال چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و آیا نتیجه جدال آنها مقابل شاگردان فراز کمالوند تکلیف اولین سقوط کننده را مشخص خواهد کرد یا این کورس برای بقا همچنان ادامه خواهد داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟