واکنش استقلال خوزستان به استوری جنجالی عمران زاده


واکنش استقلال خوزستان به استوری جنجالی عمران زاده

مدافع اسبق استقلال و مربی کنونی چادرملو یزد با انتشار یک استوری جنجالی اتهاماتی به استقلال خوزستان وارد کرده و از شکست آنها برابر حریف به نوعی به عنوان کارما یاد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، حنیف عمران زاده که اکنون در کادرفنی تیم چادرملو در کنار سعید اخباری شانس این تیم برای صعود به لیگ برتر را دنبال می‌کند، نسبت به اتفاقات دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی که برگزار نشد و در نهایت با حکم کمیته استیناف به سود نماینده شیراز همراه شد تا شاگردان مهدی رجب زاده با صدرنشینی شانس خود را برای صعود بالاتر ببرند، واکنش تندی نشان داد.

او بعد از شکست روز گذشته استقلال خوزستان مقابل نساجی قائمشهر با انتشار یک استوری از این اتفاق به عنوان تقاص بی‌عدالتی آنها یاد کرده و شانس آنها را برای سقوط بالا دانسته است.

این در حالیست که با حکم کمیته استیناف و مستندات آن، باشگاه استقلال خوزستان از این دیدار بی تقصیر اعلام شده بود و به نظر می‌رسد عمران زاده از حکم صادره بی اطلاع باشد. در بخشی از حکم کمیته استیناف در خصوص اتهام وارده به باشگاه استقلال خوزستان آمده بود: با وصف مذکور و فقدان تقصیر از سوی باشگاه استقلال خوزستان و احراز تخلف باشگاه آبی پوشان جنوب مستنداً به مواد 62-84 و 106 از مقررات انضباطی و ماده 14 دستورالعمل برگزاری مسابقات تجدیدنظرخواهی باشگاه‌های معترض وارد تشخیص داده می‌شود.

طبق این حکم باشگاه استقلال خوزستان که پیش از این طی هشت بازی استادیوم غدیر را در اختیار استقلال ملاثانی قرار داده بود، با مستنداتی که ارائه کرده بود و از چند هفته قبل خواستار این شده بود که استقلال ملاثانی طبق اعلام خود در استادیوم دیگری میزبانی‌اش را عهده‌دار شود، از نیاز به این استادیوم برای استفاده در تمرینات و بازی‌های حساس خود در دیدارهای باقیمانده با خبر بود. مستنداتی که موردتوجه کمیته استیناف نیز قرار گرفته و رای به برائت استقلال خوزستان داده است.

این در حالی بود که باشگاه استقلال ملاثانی نیز از استادیوم تختی اهواز به عنوان میزبان خود یاد کرده بود و 48 ساعت پیش از بازی برابر فجرسپاسی و با توجه به ایرادات وارد به این استادیوم، بدون هماهنگی از استادیوم غدیر به عنوان میزبان نام برده بود که باعث ایجاد این تنش شده است. در نهایت اما با حکم کمیته استیناف کاملا مشخص است که استقلال خوزستان از اتهامات وارده بی تقصیر بوده و مربی چادرملو نیز بی‌توجه به این حکم، انتقادات تند خود را متوجه این مجموعه کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...